به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر درنوع پرخطر زگیل تناسلی ریسک سرطان دهان چقدر است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      از متخصص گوش و حلق و بینی بپرسید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 352 مشاهده پرسش
    با سلام من دچار زگیل تناسلی شده ام و قمستی از پوست آلتم قرمز و خشکه شده آیا ربطی به سرطان داره؟ و سوال بعدی اینکه ایا با درمان زگیل برای ازدواج مشکلی دارم یا نه؟ ایا بعد از درمان همسرم از من میگیره یا نه؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      من دچار زگیل تناسلی شده ام و قمستی از پوست آلتم قرمز و خشکه شده آیا ربطی به سرطان داره؟………………………….خیر
      ایا با درمان زگیل برای ازدواج مشکلی دارم یا نه؟ ایا بعد از درمان همسرم از من میگیره یا نه؟…………………….همسرتان قبل از هر گونه تماسی باسد واکسن گارداسیل بزنند
  • تصویر کاربر نرجس شنبه ۱۳ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام ده ساله ازدواج کردم ودو بچه نه و یک ساله دارم بعد از ازدواج متوجه شدم شوهرم زگیل تناسلی دارد لیزر کرد تقریبا خوب شده شاید یکی باشد خودم تابستان آزمایش پاپ امیر دادم خوب بوده حالا دیگه چه کار باید کنیم آزمایش یا تست ی برای خودم وشوهرم لازمه؟ تشکر میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۳ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      فقط توصيه ميشه هر شش ماه توسط پزشك معاينه شويد
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام
    چند وقتی هست دانه های ریزی روی آلتم مشاهده میکنم. عکسشون رو ضمیمه کردم. ممنون میشم راهنمایی کنین و روش درمان رو به بنده لطف بفرمایید. من شهرستانم خیلی نگرانم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر زگیل تناسلی است . برای تشخیص دقیق و درمان نیاز به مراجعه ی حضوری به ارولوژیست می باشد
  • تصویر کاربر بدون شنبه ۱۳ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام من 18 سالم روی کیسه بیضه هام یه چیزی مثل جوش در اومده حدود یک ماه که از بین نرفته و رنگش صورتی رنگ مشکلم چیه باید به دکتر مراجعه کنم ایا خطرناک یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۳ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید