به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    با سلام
    من ٣٠ سالمه يكسال پيش يدونه اندازه نخود كنار التم داشتم بعد از كرايو زير بيضه هام حدود ٢٠٠ تا ريز زد مجدداً ٥ بار ديگه هم كرايو كردم اما الان تقريبا نصف شده و هردفه باز جاي ديگه ميزنه. ميخواستم بدونم اگه ليزر كنم امكان داره باز عود كنه و دربياد؟ هزينه ايزر هم ميخواستم بدونم چقدر ميشه. خواهش ميكنم دكتر جان جوابمو بدين اين چندمين بار هست كه پيام ميدم و جوابي دريافت نميكنم. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم.
  • تصویر کاربر رامتین چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام
    حدود 1.5 سال میشه که روی الت م یه چیزایی زده خیلی میترسم ..بنظرتون این چیه چطوری حل میشه الان عکس از الت م ضمیمه می کنم
    نگرانم ازدواج میخوام بکنم خجالت میکشم
    http://s6.uplod.ir/i/00832/rk9xid6silva.jpg
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
    2. تصویر کاربر رامتین سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بفرما داداش
      لینک جدید
      http://s6.uplod.ir/i/00834/ghj9eo7t8pag.jpg
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام
    واکسن زگیل جنسی رو کجا میشه تزریق کرد ؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      تزریق که در همه یتزریقاتی ها انجام میشه البته باید در بازو زد ولی اگر منظورت اینه که کجا میشه تهیه کرد در داروخانه نزدیک مطب اینجانب دارد
  • تصویر کاربر ع چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و تشکر از دکتر عزیز.اقای دکتر بنده شش هفت سالی هست که برجستگی های کوچکی دورتادور خط ختنه گاه الت را دارم که بطور منظم و تکی و در یک مسیر قرار گرفته است یعنی فقط بر روی این خط الت.اینها چه هستند بنده متاهل هستم و سی وپنج ساله.اگر زگیل هستند راه درمان و اگر زگیل نیستند ایا بیخطرنداگر جواب بدهید ممنون میشم.با سپاس و تشکر
    1. تصویر کاربر ع سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام.اقای دکتر چرا نظر دکترها اینقدر متفاوته همین عکس رو جنابعالی دیدید و گفتید که زگیل نیست .اقای دکتر کرمی متخصص ارولوژی و یک متخصص پوست از روی همین عکسها گفتند زگیل هست.یک متخصص عفونی و ارولوژی از نزدیک معاینه کردند وگفتند نود درصد زگیل نیست گفتند که اگر زگیل بود همه جا ی مختلف پخش میشد اما اینها تو یک مسیر هستند پس زگیل نیستند.حالا من موندم جواب کدام دکتر درسته بنظرتون من چیکار کنم برای تشخیص قطعی.اگه همسرم تست pcr وپاپ اسمیر بدن و نداشته باشن به معنای این هست که در بنده هم این زاییده ها زگیل نیستند.لطفا در صورت امکان یک راهنمایی جامع بکنید ممنون میشم.
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      برای اطمینان خودتان بهتر است از یکی از زایده ها برای ارسال به پاتولوژی نمونه گیری کنید
    3. تصویر کاربر ع چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      اقای دکتر ممنون که این همه سریع جواب دادید.خدا بهتون عمر با عزت بده.من دکترم که از نزدیک دید اتفاقا ازمایش نمونه گیری رو نوشتند اما وقتی رفتم ازمایشگاه نمونه گیر گفتند این ریسکه .چرا که در صورت نمونه برداری احتمال داره جاهای دیگه منتقل بشه و گسترش پیدا کنه که من دیگه ندادم.خواهشن این سوالات بنده رو دقیق جواب بدید و عکسهای ارسالی در پیامهای قبلی رو یکبار دیگر ببینید جواب هم هرچه باشه دیگه مزاحمتون نمیشم.ممنون
      1:شما چند درصد مطمین هستید که اینها زگیل نیستند و از چه نشانه هایی گفتید زگیل نیستند.
      2:ایا همسرم تست پاپ اسمیر و pcrبدن و نداشته باشن ایا به معنای این هست که مال من هم زگیل نیست.
      3.اگر زگیل نیستند من برشون ندارم و بزارم همینطوری بمونن و اگه باشن برشون دارم یا بزارم بمونن
      4:ایا نمونه برداری خطر انتشار نداره و بنظرتون من برم و از یکی از اینها نمونه برداری کنند
      ممنون
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      1:شما چند درصد مطمین هستید که اینها زگیل نیستند و از چه نشانه هایی گفتید زگیل نیستند……………………….در پزشکی هیچ چیز قطعی نیست
      2:ایا همسرم تست پاپ اسمیر و pcrبدن و نداشته باشن ایا به معنای این هست که مال من هم زگیل نیست…………………………….خیر
      3.اگر زگیل نیستند من برشون ندارم و بزارم همینطوری بمونن ……………………………………….بله
      و اگه باشن برشون دارم یا بزارم بمونن…………………………………..برشون دارید
      4:ایا نمونه برداری خطر انتشار نداره و بنظرتون من برم و از یکی از اینها نمونه برداری کنند …………………………………این حرف کاملا اشتباه هست
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    ببخشید میدونم که حضرت عالی متخصص ارولوژی هستید، ولی سوالم مربوط به زگیل است، اگر مقدور هست میشه بفرمایید؟
    دوستم رو صورتش زگیل داشت
    من اصلا حواسم نبود و باش روبوسی کردم
    رو صورت من خراشی وجود نداشت
    حالا ممکنه بم منتقل شه؟
    راستش خیلی نگران هستم، لطفا کمک کنید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      احتمالش خیلی ضعیف هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید