به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
فرح،ص چهارشنبه ۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشیدعلت بوجوداومدن زگیل تناسلی چی میتونه باشه؟ اگه زن زگیل نداشته باشه و مرد دچار زگیل تناسلی شه یعنی فقط سکس باشخصی که زکیل داشته باشه ایجاد میشه؟ دلیل زگیل تناسلی فقط سکس،؟ ممنون میشم جواب بدین-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
فقط سکس نیست ولی شایع ترین علت آن سکس هست
-
- سلام بعد از لیزر پیشه شما زخم ها بعد از مدتی خوب نمیشه چه کنم؟پمادی گرمی هست که زودتر خوب شه؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
تمیز و خشک نگهداشتن محل لیزر خیلی مهم هست بویژه خشک نگهداشتن . از پماد ترمیمی cicalfate (سیکالفیت) روزی ۲ با می توانید استفاده کنید
-
- باسلام
خانومم آزمایش hpvداد و مثبت بود نوع 39
قبل از انجام آزمایش نزدیکی داشتیم
احتمال زیاد من هم مبتلا شدم چه کاری باید انجام بدم؟؟؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
فعلا فقط توسط پزشک معاینه شوید
-
- سلام،آقای دکتر 2ماهه که دچار زگیل مقعدی شدم،من بیماری پسوریازیس دارم و متاسفانه اوایل چون با پسوریازیس اشتباه گرفنم و کرم استفاده کردم به نقاط بیشتری از قسمت تناسلی سرایت کرد،پیش دکتر پوست رفتم که یه جلسه برام کرایو کرد و برای 20روز دیگه وقت دوباره دادن،هیچ دارویی بهم ندادن و خودم با سرکه ی سیب روزی یکی دو بار تمییز میکردم و حدود 50درصد زگیلها ازبین رفتن یا کوچکتر شدن،امروز متوجه شدم که ترشحاتی از زگیلها خارج میشه،میشه لطفا دلیلش بفرمایین؟در ضمن من 39سالمه و 2سال هستش که ازدواج کردم و هیچ رابطه ی پر خطری نداشتم و همچنین همسرم،تنها راه ممکن که احتمال ابتلا به این بیماری میدم اپیلاسیون قسمتهای تناسلیه،آیا از این طریق ممکنه که آلوده به این ویروس شده باشم یا همسرم بدون علامتی ناقل ویروس هستن؟درضمن با توجه به سن بالایی که دارم بدنم قادر به مبارزه با این ویروس خواهد بود یا من تا آخر عمر باید دائما از راههای درمانی استفاده کنم ؟آیا به مرور این ویروس فعالیتش و قدرتش کمتر خواهد شد؟متاسفانه 10دکتری که من مراجعه کردم هیچکدوم برا نمونه برداری نفرستادن و همینطور معاینه داخلی نکردن ،شما تو مطبتون این معاینات انجام میدین؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
من معاینه ی داخلی نمی کنم
-
- با سلام
من 32 سال سن دارم حدود 5 سال است که چند زگیل تناسلی در اطراف بیضه خود دارم و همان سالهای اول با داروهایی که تو اینترنت سرچ کردم جلوی پیشرفت این زایئه را گرفتم و حتی کم تر شد و در چند سال اخیر هیچ پیشرفتی نداشته (حدود 5 عدد نهایتا باشه)
سوال : 1 – ایا با آزمایش خون می توان فهمید که این ویروس در بدن من هست ؟
2 – با توجه به شرایط من آیا نیاز به انجام کاری مثل واکسن یا لیزر و … می باشد ؟
با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
1 – ایا با آزمایش خون می توان فهمید که این ویروس در بدن من هست ؟……………………………..خیر
2 – با توجه به شرایط من آیا نیاز به انجام کاری مثل واکسن یا لیزر و … می باشد ؟ ………………………..بله حتما درمان کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

