به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
Af شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشيد
من همسرم زگيل تناسلي دارن من ازش اطلاعي نداشتم بعد از دوسال فهميدم رفتم دكتر آزمايش پاپ اسمير مايع ازم گرفتن جوابش منفي بود و دكتر واكسن گارداسيل تجويز كردن ولي تو شهرمون واكسنو پيدا نكردم الان دوماه گذشته و ما رابطه داشتيم البته با كاندوم ، الان دوباره بايد برم آزمايش بدم ؟ يا ميتونم اگه واكسنو پيدا كردم بزنم ؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
واکسن را بزنید
آزمایش سالانه توصیه میشه
-
- سلام من مرد هستم میخواستم بدونم که اگ در تمام مراحل رابطه جنسی از کاندوم استفاده بشه بازم احتمال انتقال ویروس hpv هست یا نه ؟ و اینکه کاندوم میتونه جلوی انتقال این ویروس رو بگیره ؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بله امکانش هست چون کاندوم کل ناحیه تناسلی را نمی پوشاند
-
- سلام اقای دکتر من مبتلا ب زگیل تناسلی در ناحیه واژن شدم ۲۷سالمه متاهل تست پاپ اسمیر و hpvو coانجام دادم ک پاپ اسمیر cin1رو نشون داد و hpv منفی بود و coرو دکتر گف چیز خفیفی گزارش داده ک احتما بهبودی زیاده و فقط آلدورا گف بزنم ک اگه تموم شد و خوب نشدم برم پیشش ک دارو رو عوض کنه میخاستم بگم ایا میتونم الان با همسرم رابطه داشته باشم و برای بارداری اقدام کنم؟ ایا واکسن بزنم یا هردوتامون بزنیم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بهتر است CIN 1 برطرف شود بعد اقدام به بارداری کنید
-
- سلام آقای دکتر بنده کرمان زندگی میکنم، اینجازگیل تناسلی رو کرایو میکنند،میخواستم بپرسم باتوجه به اینکه شمافرمودین لیزر بهتره ،پس بیام تهران لیزر کنم؟یعنی واجب هست؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
نه واجب نیست همانکرمان ادامه دهید
-
- سلام دکترمن برای بارسوم لیزرکردم امادوروزنشده بازمیزنم.هرکاری که گفتین انجام دادم پاورفیت ایمیونیس سلنیوم.چای سبزلیمو.
۱.من کپسولAhccازفرازطب گرفتم دستورش نوشته ازخوردن سیرونعناپرهیزشود.این دوهم برازگیل خوب هستن آیامن مصرف نکنم؟
۲.نیازهس ازمایشی چیزی بدم واگرآره چه آزمایشی؟
۳.توروخدامیشه هرراه حلی هس بهم بگین داروو…هرچیزی میخوام ازدواج کنم امانمیشه بااین شرایط.خیلی ممنونم بابت زحماتتون-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
دکترمن برای بارسوم لیزرکردم امادوروزنشده بازمیزنم.هرکاری که گفتین انجام دادم پاورفیت ایمیونیس سلنیوم.چای سبزلیمو.
۱.من کپسولAhccازفرازطب گرفتم دستورش نوشته ازخوردن سیرونعناپرهیزشود.این دوهم برازگیل خوب هستن آیامن مصرف نکنم؟……………………..طبق دستور دارو عمل کنید
۲.نیازهس ازمایشی چیزی بدم واگرآره چه آزمایشی؟…………………….نیازی نیست
۳.توروخدامیشه هرراه حلی هس بهم بگین دارو…………..از تیغ و موبر برای اصلاح موهای زائد استفاده نکنیدمطمئن باشید بتدریج بهتر خواهید شد
-
Asal یکشنبه ۱۵ دی ۹۸( 6 سال پیش)
ممنون.دکتراینبارداخله واژنم هم زده بااینکه دخترهستم بایدچیکارکنم؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
من همان لیزر را برایتان پیشنهاد می کنم که ادامه دهید
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

