به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
پران یکشنبه ۱ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
باسلام وخسته نباشید.اقای دکترمیخواستم ببینم این دوتاعکسی ک براتون ارسال کردم زگیل داخل واژن وزگیل مقعدی هست؟اگرهست ایابامحلول اسیدسالسیلیک16/7یاسرکه سیب درمان میشه؟باتشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱ دی ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
عکس واژن زگیل نیست
عکس مقعد مبهم هست
-
- سلام اقای دکتر این برجستگی زگیل است؟ تشکر
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
-
حامد سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
ممنون آقای دکتر، یعنی اون برجستگی کنار مو بخاطر رویش یا طبیعیه -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
-
حامد چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
💝🌹🌹🌹🌹 -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
🌷 - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید میخواستم بدونم واکسن گارداسیل معایبش درخانم ها چیه ..آیا باعث ناباروری ویا اتیسم در دختران میشه؟
- سلام وقت بخیر دکتر من یک زگیل در ورودی واژنم داشتم که دو روز پیش لیزر کردم ولی درست از چند ساعت بعد از لیزر قسمت ورودی واژن من به شدت خارش پیدا کرده و ترشحات واژنم خیلی زیاد شده علتش چی میتونه باشه؟ درضمن دکترم به من یه پماد تریامسینولون ان ان نوشتن که گفتن هر سه ساعت بزن روی جای زگیل
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
تریامسینولون برای زگیل ضرر داره و باعث بدتر شدنش میشه
کمی خارش وترشح طبیعیه
برای خارش قرص ستریزین شبی یک عدد استفاده کنید
-
- سلام آقای دکتر .خودتون میدونید من به هرحال تناسلیمو میشورم و دستم هم با آب و صابون میشورم ناخن هامم بلند نیست و باهاش غذا می خورم و اشپزی میکنم و دست کسی رو میگیرم و مسواک میزنم و آب تو دهنم میزنم با دستم .آیا دستم آلوده هستش به این ویروس hpv??اگر هست پس باید با چی بشورم .ممنون میشم جواب بدین
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

