به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهشید شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 373 مشاهده پرسش
    باسلام ، آزمایشم hpv6 رو تشخیص داده در حالیکه آزمایش پاپ اسمیرم منفی هستش ، دکترم قرص پاور فیت و پودر سوویت رو برام تجویز کردن و گفتن باید واکسن بزنم و شوهرم هم باید آزمایش بده، من هیچ علایم ظاهری از زگیل ندارم، خواستم ببینم واقعا لازمه واکسن بزنم و شوهرمم آزمایش بده یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    بنده به صورت تصادفی طی ازمایش پاپ اسمیر متوجه شده که مبتلا به ویروس hpvنوع ۶۷ هستم که ازمایشگاه مشخص کرده بود کم خطر ؟ آیا واقن کم خطره؟
    و این نکته رو بگم که من ضایعه زگیل ندارم
    من ۳۵ سالمه ایا امکان پاکسازی ویروس وجود داره؟
    ایا قارچ گاندروما به پاکسازی کمک میکنه ؟ چون خیلی رد موردش تبلیغ شده
    من خودم از موقعی که متوجه شدم انتی اکسیدان بیشتری مصرف میکنم و کپسول های تقویت سیستم ایمنی رو هم میخورم
    لطفا منو راهنمایی کنید خیلی ذهنم درگیره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بله کم خطره
      احتمال پاکسازی ویروس هست
      گانودرما تاثیری ندارد
      پاورفیت استفاده کنید و‌ایمیونس
  • تصویر کاربر علی شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    با سلام، آقای دکتر دختر من 14 سالشه چند نوبت باید واکسن گارداسیل تزریق کنه آیا دونوبت کافیه یا باید هر سه نوبت هم تزریق بشه، در صورتی که دو نوبت باشه با چه فاصله زمانی باید تزریق بشه، خیلی ممنون از صبر وشکیبایی جنابعالی بابت پاسخگویی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      دو‌نوبت
      صفر و‌۶
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۲۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام خیلی عذر میخوام که خیلی سوال میپرسم …. میخواستم ایا زگیل نوع 6 درمان داره و اینکه آیا میشه ازدواج کنم یا ن و اینکه اگر نامزدم واکسن بزنه بازم باید پیگیر درمان باشم … ممنون از حوصله ای که به خرج میدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من بیمار خودتونم برام ازمایش نوشید که تیپ 11 و6 با ریسک کم مثبت بود
    دکتر الان واکسن بزنم چون این ویروس ها داخل واکسن هست تاثیری داره ?
    پارتنرمم نیاز هست ازمایش بده یا هر درمانی که من انجام میدم ایشونم انجام بدن چون احتمالا ویروسا یکی هست
    داروی خاصی هست برای افزایش ایمنی,که مصرف کنیم ?
    به نظرتون بعد یکی دوسال احتمالش هست ویروس خارج بشه ?
    ما باهم میتونیم رابطه داشته باشبم ?
    این برامدگی داخل پوستم هست ایا این زگیل ? درست بعد از سکس ایجاد شد
    ببخشید سوالا زیاد شد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بله واکسن بزنید
      پارتنرت واکسن بزنه
      بعد از تکنیل وامسیناسیون هر دو‌رابطه داشته باشید
      این زگیل نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید