به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
رامين پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
يك سال اين جوشارو دارم يك مدل بدون درد هست و يك مدل درد ضعيفي داره وقتي روش دست ميزنم خودارضايي داشتم و احساس ميكنم داره پخش ميشه-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این ضایعات زگیل تناسلی هستند
-
- با عرض سلام مجدد سوال پرسيدم و ب دليل كيفيت پايين عكس نتونستيد تشخيص بدين و دوباره عكس ميفرستم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
-
- سلام۲۶سالمه.مدتهابودکه1ضایعه بالای واژنم داشتم.نمیدونم کی بوجوداومده وفکرمیکردم باژیلت بریده وگوشت اضافست.حالابعداز1جلسه لیزررفتن وروابطم متوجه چنددونه ی دیگه شدم ک دهانه واژنم هست.دکترزنان نمونه برداری کردن وتشخیص داده شد زگیل تناسلی اولین واکسن رو زدم یک جلسه کرایو رفتم قرصimmunace روزی1میخورم ومیوه مصرف میکنم.ب همسرم متخصص گفتن نداره.احساس خارش نواحی دیگه ممکنه نشانه ی بروززگیل جدیدباشه؟بین رونم و سینه هم اگرتماس پوستی باشه دچار ویرووس شده باشه؟زدن واکسن فایده ای داره؟ممکنه ک این ویرووس رو از رابطه ای ک ۲سال پیش داشتم گرفته باشم.یااستفاده ژیلت شخصی ک ویروس رو داره؟پاپ اسمیر وسونودادم ومشکلی نبوده فعلا ازمایشی برای مشخص شدن تیپ ویروس ندادم.چ آزمایشاتی لازمه بدم؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خارش در هر بیماری ممکن است دیده شود و اختصاصی برای زگیل نیست
احتمالش در نواحی سینه رخ نمیده
تست HPV PCR بدهید
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر بزرگواری
خانمم چند روز پیش رفته دکتر نمونه پاپ اسمیر وhpv داده حالا جواب اومده hpv مثبت شده از نوع 6 و 6281 و LR حالا خیلی استرس داریم دکتر واکسن گارداسیل و قرص powerfit نوشته و گفته تا 15 ماه کامل از بدنتون دفع میشه ما هم هردو هیچ زگیل تناسلی نداریم خواستم بدونم واقعا از بین می ره آیا آزمایشی هست که منم انجام بدم که بدونم دارم یا نه خودم 33 سال و خانمم 30 سال سن داریم خیلی میترسم ممنون از لطف شما - با سلام خسته نباشید خدمت دکتر عزیز یه چیزی مثل جوش رو تنه التم زدع خواستم ببینم آیا این زگیل تناسلیه یا خیر؟
بعد اقای دکتر بیضه چپم از راستم بزرگ تره ایا طبیعیه؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سللم
زگیل نیست
برای بیضه ها سونوکنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

