به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
حميد جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
سلام جناب دكتر
بنده زگيل تناسلي داشتم كه پس از دريافت قطره از داروخانه مقدار زيادي از دارو به طور اتفاقي به روي آلت ريخت و آلت حالت سوختگي دارد به شكلي كه نميتونم حتي راه برم
اسم داروpodophil 25%
ممنون ميشم راهنماييم كنيد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
شستشوی روزانه با سرم نمکی داشته باشید و کرم زینک اکساید بزنید
-
- خسته نباشید. شما شخصا زگیل تناسلی در خانم ها را ویزیت و یا معاینه میکنید؟ من تیپ ۴۵ اچ پی وی هستم ، برای معاینه ناحیه تناسلی میتونم بیام یا خیر؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
برای معاینه ناحیه خارجی تناسلی و دهانه واژن می توانید مراجعه کنید ولی برای معاینه داخل واژن و دهان رحم را باید به متخصص زنان مراجعه کنید
-
- من ٣٨ سال سن دارم و از ارديبهشت ماه متوجه شدم hpv نوع 16 دارم كه منجر به cin3 شده بود و عمل كونيزيشن انجام دادم سه ماهه پيش – از يك ماه قبل از عمل يعني به مدت چهار ماهه كه قرص پلاتينيوم ahcc رو از امريكا ميارم و روزانه چهار عدد مصرف ميكنم تا ٦ ماه هم خريدم ولي بعد از ٦ ماه ديگه سنگين هست هزينش و ميخوام جايگزين براش بذارم ولي در قرص powerfit ميزان ahcc مشخص نيست
اولا من چه قرصي رو جايگزين ahcc بكنم بهتر هست ؟
٢- من روزانه چهار كپسول ahcc ميخوردم حالا چند كپسول از قرص پيشنهادي جديد بايد استفاده كنم ؟
٣- قرص ahcc رو كم كنم مثلا روزانه يك عدد و قرص پشنهادي شما ؟ يا كلا تغيير بدم قرص رو ؟
درضمن من سيگار مصرف ميكنم جناب دكتر
ممنون از راهنماييتون و وقتي كه ميگذاريد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
اولا من چه قرصي رو جايگزين ahcc بكنم بهتر هست ؟………………….پاور فیت روزی 2 عدد یا همان AHCC روزی 2 عدد سیگار نقش زیادی در ماندگاری ویروس و بروز سرطان دارد
-
- سلام خسته نباشید
من دچار زگیل مقعدی شدم دیروز با لیزر پاکشون کردم که دستگاه وکیوم هم داشتن پذورفبت مصرف میکنم
ایا بغیر از پاورفیت و ایمونس چیز دیگه که قویی باشه هست؟
بدنم خیلی ضعیفه سیستمش چون ۶بار هم کرایو کردم ولی باز اومدن تا اینکه دیروز لیزر کردم
قرص یا دارویی دیگه هست؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
نیازی به داروی دیگری نیست
-
. شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
پاور فیت و ایمونس کافیه؟
زینک هم میخورم -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
بله کافی هستند -
. سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
ممنونم اقای دکتر
میخوام ازدواج کنم و اون شخص واکسن میزنه ۳ دوز رو
با این حال اگه رابطه داشته باشیم ایشون ویروس رو میگیرن؟یا حتما باید با کاندوم باشه؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
-
. چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
مرسی اقای دکتر -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
🌷 - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- دکتر اگه قبل ابتلا به سرطان رحم رو در بیاریم
بازم به سرطان گردنه رحم بخاطر ویروس hpvمبتلا میشیم؟؟(نوع ۱۶و۳۵)
البته هیچ علائمی ندارم حتی زگیلم نزدم و ازمایش کلپوسکپی و پاپ هم طبیعی بود-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیر مبتلا نمی شوید
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

