به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
آرال شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
سلام، من ٣ سالي ميشه كه به زگيل تناسلي مبتلا هستم، سه تا سوال داشتم،١- سوال اصليم راجبع عكس زير هست، نه سوزش نه درد نه خارش دارم، ولي پوسته شده پوست آلتم ، قبلا هم اينطور مي شد ( من ٢ سالي هست كه رابطه جنسي ندارم و اين پوسته شدن رو قبلا هم داشتم فكر كنم، ولي يكسال خبري ازش نبود دوباره ٢ ماه هست كه اينجوري ميشه ٢- به چه نحوي ميشه فهميد كه زگيل از بدن دفع شده يا خير؟ ( ايا روش يا ازمايشي هست؟ يا بايد منتظر موند مثلا به مدت يك سال يه هر عددي، اگه ضايعه نداشيتم ميشه گفت از بدن دفع شده؟
٣- سوال دوم اگه بخوايم تايپ زگيل رو مشخص كنيم، ايا حتما بايد خود ضايعه وجود داشته باشد و نمونه گرفته شود يا ازمايش خون دقيقي براي اين منظور هست؟ ( خب اگه مبتلا به چند نوع زگيل باشيم و فقط در زمان ازمايش فقط يك نوع از ويروس فعال باشه نتيجهي ازمايش فقط نشان گر قطعي اون تيپ خاص مي باشد و نمي تونيم بگيم فقط و فقط همين يك مورد تيپ رو داريم؟ درسته؟
خيلي ممنون، اقاي دكتر من خارج از ايران هستم ( سيدني ) گفتم شايد روي جوابتون تاثير داشته باشه و بخوايد توصيه خاصي برام بكنيد-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است -
دکتر محمد جباری
شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام
با آزمایش های که انجام گرفته PSA پدرم 10 بوده به دستور همکاراتون عمل جراحی باز انجام شده و بعد از دو ماه دوباره آزمایشpsaگرفته شده که عددpsa پروستات 05 بوده نظرتون راجع به جواب آزمایش و ميخواستم
بعد از برداشت پروستات چرا جواب آزمایش به جای 0 عدد 05 بوده🤔
آزمایش بعدی دوماه ديگه است اگر مقدارش کمی اضافه بشه مشکلی پیش میاد🤔 - سلام.۲۰سالمه.قبلا زیاد خودارضایی میکردم و حالا پوست التم شل شده.راهی نیست دوباره درست شه
- دانه های سفید رنگ خوشه ای بر روی الت تناسلیم وجود دارد که ن درد و خارشی دارن ولی الان حدودا یکی دوسال هست ک از بین نرفته اند دلیل ان چیست؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۵ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام
آقای دکتر من مبتلا به hpv لو ریسک ژنوتیپ 6 شدم. باکره هستم. تماس مقعدی 3 سال پیش داشتم. طی سه سال پیش هیچ رابطه جنسی نداشتم. از آن زمان خارش واژینال و خارش مقعدی گرفتم. تا اینکه دو هفته گذشته در ناحیه مقعد زگیل دیدم. آزمایش دادم نوع 6 مشخص شد و هفته گذشته لیزر کردم.
سوالم این هست که این ویروس در بدن من 3 سال نهفته بوده. این که عنوان می شود بدن طی دو سال این ویروس را دفع میکند، و الان من 3 سال در بدنم بوده تا فعال شده. آیا دیگر این 2 سال برای من گذشته؟ منظورم این است که آیا از زمان ورود به بدن طی دو سال حذف می شود یا از زمان فعال شدن. من الان قرص ایمیونس مصرف میکنم.
آقای دکتر من برنامه های زیادی داشتم. برای کنکور دکتری قصد داشتم بخونم. و ازدواج کنم. تمام برنامه های زندگی ام از دست رفته و هیچ امیدی به زندگی ندارم. خواهش میکنم بفرمایید با تقویت سیستم ایمنی آیا به طور کامل از بدن حذف میشود یا اینکه آن قدر جزئی میشود که قابل تشخیص در آزمایشگاه نیست و یعنی هنوز در بدن وجود دارد. آیا 95 درصد آن از بدن حذف میشود یا به طور کامل؟ این روزها بدترین روزهای زندگی من است.
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

