به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر شهرزاد دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.من حدود ۲ سال پیش دچار زگیل تناسلی‌ شدم ک بعد درمان کردم با داروی پدفیلین و تا الان زیگیلی مشاهده نکردم ولی‌ درون واژنم یه چیزایی میبینم شبیه زگیل نیست اصلا ولی‌ چیزاضافی هست نمیدونم برا خودش یا ممکن در صورتی ک بیرون زیگیلیی نیست داخلش مبتلا شه یا اصلا زیگیلی خواهش می‌کنم راهنمایی کنینن مرسی‌
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکان داره که فردی بیرون زگیلی نداشته باشد ولی داخل داشته باشد اگر شک دارید می توانید نمونه برداری کنید
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام. نوزادی 6ماهه دارم که هر دو بیضه ی او نزول نکرده و در ناحیه ی لگن قرار دارند آیا استفاده از راروک در محل نشیمنگاه برای بیماری او ضرر وخطری ندارد؟ می تواند استفاده کند؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      من نمی دانم راروک چیست؟
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده واریکوسل دارم. (نتایج سونوگرافی چپ 3/8 و راست 1/8). درد بیضه هم دارم. می خواستم ببینم با این شرایط عمل لازمه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بستگی به نتیجه آزمایش اسپرم دارد و همچنین نتیجه معاینه
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام چند ماه پیش بیضه سمت چپم درد و احساس سنگینی کرد،که به دکتر اورولوژی مراجعه کردم و سپس به سونوگرافی،که مشخص شد بیضه چپ عفونت کرده و کلسیم جذب کرده،که تا این لحظه دارو مصرف کردم ولی تاثیر. گذار نبو،لطفا راهنمایی کنین،ضمنا ممنون میشم اگه بگین چه مواد غذایی مفید و غیر مفید هستن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      درد بیضه علل متعددی دارد که یکی از آن علل عفونت است ولی گاه علل نامعلوم دیگری هم دارد که سخت به درمان پاسخ می دهد اگر درد آزار دهنده نیست نیازی به درمان ندارید
  • تصویر کاربر چی دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام خیلی از زحماتتون ممنونم بنده مشکلاتی هست که باید عرض کنم از اول که ناهار یا شام می خورم دلم رو در بعضی مواقع باد میگیره ودر بعضی مواقع نمیگیره وقتی باد میگیره منو وادار میکنه که به دستشویی برم وقتی به دستشویی میرم هیچ مدفوعی خارج نمیشه وفقط ادرار(اب) خارج میشه این ادرار اب قسمت قسمت میاد یعنی تمومی نداره دکتر در بعضی مواقع هم هست که وقتی به دستشویی میرم و مدفوع می کنم بعد ان سوزشی ایجاد می شود دکتر همچنین من رو هر یک ساعت یک بار دستشویی می گیره وهمچنین بعد از دستشویی قطرات از باقی مانده ادرار از من خارج میشه که دست خودم نیست دکتر چیکار کنم بیماریم چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بهتره معاینه شده و آزمایش و سونوگرافی دهید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید