به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 145 مشاهده پرسش
    سلام الت بنده هر از گاهی دچار خشکی میشه و بعدش همون قسمتا زخم میشه از زخم هم ی مایعی مثل چرک میاد و خیلی سوزشو خارش داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
      سلام
      این ها نوعی اگزما و آلرژی پوستی است
      شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و بعد از استحمام لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر اقای دکتر تزریق ژل برای حجم قطر ایا تاثییر داره عوارضی داره یا نه و اینکه ایا شما عمل تزریق ژل هم برای کلفت کردن آلت انجام میدید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر آبراه آلت من زیر الت و کنار نوک آلت قرار داره و آلتم یه گم هم خمیدگی داره میشه تو سنین بالا تر (۱۹) هم عمل کرد .
    ممنون آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر شقايق چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1339 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر
    پسر من تازه دو سالش شده و من يه مدته متوجه شدم كه بيشتر موقع ها بيضه هاش سرجاش نيست گوگل كه كردم ديدم ميگن بيضه اسانسوري
    و بيماري الت مخفي هم داره وقتاي كه راه ميره التش ميره داخل بردم دكتر يبار گفت مشكلي نداره شايد بخاطر اضافه وزن هست اما من دارم ميبينم كه واقعا بيشتر مواقع الت داخل هست و الان متوجه شدم كه بيضه هاشم مشكل داره ترو خدا كمكم كنين درماني داره ؟ خوب ميشه؟ ايا عمل داره؟ ميتونم الان عملش كنم ؟
    واسش در اينده مشكلي پيش نمياد؟
    الان بايد چيكار كنم كه خوب بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر ali چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر،
    من 19 سالمه و از وقتی ک یادمه آلتم دو رنگ بوده، سر التم مثل بیماری پیسی شده، و خیلی وقته اینطوریه، سوزس و خارش هم نداره، هیچ برامدگی هم ندارن،
    هر چی هم تو اینترنت گشتم همچین بیماری ندیدم
    می خواستم بپرسم ایا راه درمانی وجود داره؟ خیلی دوست دارم درمانش کنم چون واقعا ظاهرش زشت شده

    ممنون از توجهتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید