به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ن دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
من چندتا دونه داشتم که از بین بردمشون اینم جواب تست پاپ و نمونه برداریم هست
من به تازگی با کسی رابطه با کا…داشتم و ایشون رابطه دهانی هم برقرار کردم همایشون برای من هم من برای ایشون
من ضایعه دهانی ندارم
من بهشون نگفتم این بیماریو دارم
ایا بهشون انتقال دادم؟
راهی هست که از تست خون متوجه این بیماری بشن؟یعنی بگم برم چه تست بدن؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
من چندتا دونه داشتم که از بین بردمشون اینم جواب تست پاپ و نمونه برداریم هست من به تازگی با کسی رابطه با کا…داشتم و ایشون رابطه دهانی هم برقرار کردم هم ایشون برای من هم من برای ایشون من ضایعه دهانی ندارم من بهشون نگفتم این بیماریو دارم
ایا بهشون انتقال دادم؟…………….اگر حامل ویروس هستید بله منتقل کردید
راهی هست که از تست خون متوجه این بیماری بشن؟…………………..خیر
یعنی بگم برم چه تست بدن؟……………برای مردانی تستی وجود ندارد
-
- سلام آقای دکتر
من متاسفانه در سه چهار ماه پیش به همراه یکی از دوستان در کار پس الت هم را خوردیم و بعد از این کار پس سریعا توبه و از هم طلب بخشش کردیم ولی من احساس گناه میکنم که خدا من را نبخشیده ایا خدا توبه من را قبول کرده و در حال فراموشی آن اتفاق هستم
وهر دو در 15 سالگی قرار داشتیم
من این احساس را دارم که دیگر ادم پاکی نیستم
لطفا کمکم کنید
ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
ناامیدی از بخشش خدا خودش گناهی بزرگ هست لذا به عفو و بخشش خدا ایمان داشته باشید
-
- سلام
پسرم را درسال 92 عمل هیپوسادیاس ک داشت عمل کردم بعدازعمل متوجه شدیم ک پسرم خروجی ادرارش از دو سوراخ انجام میشه
الان تصیم ب عمل مجددش گرفتم ولی راهنمایی میخوام نمیدونم چکارکنم اگه میشه راهنمایی کنید
ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
عکس واضح از دو سوراخ بفرستید
-
- سلام وقت بخیر تو پاسخ قبلتون سوالاتی برام بوجود امد
1-فرمودید اگر بیضه راست رو نخوام برام خارجش نمیکنن چطور؟ اخه شنیدم اگر بالا باشد سرطانی میشود
2- من براتون نتیجه سونو رو فرستادم میشه بگید ایا بیضه سمت راستم مشکل دارد یا خیر-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
1-فرمودید اگر بیضه راست رو نخوام برام خارجش نمیکنن چطور؟ اخه شنیدم اگر بالا باشد سرطانی میشود…………….خیر اینگونه نیست که حتما سرطانی شود فقط کمی ریسک بالاتری نسبت به دیگر افراد دارد
2- من براتون نتیجه سونو رو فرستادم میشه بگید ایا بیضه سمت راستم مشکل دارد یا خیر…………………….خیر مشلی ندارد
-
- سلام دكتر جان من دختري ٢٣ ساله هستم ،حدود ٢ هفته پيش يه زگيل كوچولو در ناحيه تناسليم داشتم كه دكترم جهت نمونه گيري براي خوش خيم يا بد خيم بودن زگيل ان را جراحي كرد و به ازمايشگاه فرستاد،الان حدود ١-٢ روز هستش كه حس ميكنم جاي زگيل يك مقدار كمي برجسته شده و راه كه ميرم يكمقدار درد ميكنه اما نه برجستكي كه مربوط به زگيل جديد باشه،خيلي نگرانم چيكار كنم؟ايا خطرناكه؟يا عفونت كرده؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
نه مشکلی نیست طبیعی است بتدریج برطرف می شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

