به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
مجتبي چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
سلام مجدد
ممنونم از جوابتون
نكته ديگه اي كه ميخواستم بپرسم اين هستش كه واكسن گارداسيل و يا دارويي كه بعد از ليزر توصيه ميشه رو ميخواستم در موردش اطلاعات داشته باشم كه من ميتونم استفاده كنم و براي من مفيد هست يا نه
و نكته ديگه اينكه من نگراني در زمينه وجود زگيل در دهان و بقيه جاهاي بدنم رو دارم كه قابل رويت نباشن برام ميخواستم بدونم براي اين مورد چيكار ميشه كرد-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
نكته ديگه اي كه ميخواستم بپرسم اين هستش كه واكسن گارداسيل ……………واکسن گارداسیل در افراد مجرد زیر ۲۶ سال توصیه می شود
و يا دارويي كه بعد از ليزر توصيه ميشه رو ميخواستم در موردش اطلاعات داشته باشم كه من ميتونم استفاده كنم و براي من مفيد هست يا نه …………………بله کپسول Immunace روزی یک عدد
و نكته ديگه اينكه من نگراني در زمينه وجود زگيل در دهان و بقيه جاهاي بدنم رو دارم كه قابل رويت نباشن برام ميخواستم بدونم براي اين مورد چيكار ميشه كرد………اصولا توصیه به بررسی دیگر قسمت ها در صورت نبود ضایعه نمیشه
-
- Fatemeh D:
سلام خدمت شما دکتر .وقتتون بخیر ببخشید. بیمارمون رو میخوایم انتقال بدیم به تهران برای ادامه درمان.باتوجه به مدارک پزشکی ک برای شما ارسال کردم بیمارستان یا پزشکی رو معرفی میکنین که بتونیم ببریمش اونجا بتونن درمانش کنن؟تشکر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
-
فاطمه چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
عذر میخوام فایلی ک ارسال کردین باز نمیشه -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اقای دکتر نوروزی بیمارستان امام خمینی -
فاطمه چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
🙏 -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- پرده بیضه و واریکوسل گرید 1 دارم درمورد درمان پرده ببضه و واریکوسل گرید 1
- اقای دکتر صوتی فرستادین بازنمیشه طبق کد رهگیریh10cr5124041لطفا متنی بفرستین درمورد درد بیضه بود سوالم
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سوال را دوباره مطرح کنید
-
- سلام دکتر
میخواستم بدونم خود ارضایی یا نزدیکی چه فرقی میکنه هردوتاش که ادم ارضا میشه خوب پس میگن خود ارضایی از نظر پزشکی ضرر داره واسه چیه
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

