به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
رضا پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
باسلام من درادرارخون دیدم ودرازمایش ادراری هم تاییدشدبعد عمل سیستسکوپی انجام دادم دکترمعالج گفت که مشکلی درمثانه نبود فقط مخاطها خونی بود ونمونه گیری کردند جواب نمونه گیری هم مشکل نداشت بعدازآن هم یک مرتبه دیگر خون دیدم ضمناسونوگرافی ازکلیه ومثانه وپروستات هم انجام دادم که همه طبیعی بودفقط حجم 40سیسی ادراردرمثانه باقی میماند وبعضی مواقع پس از ادرار(درموقع درازکشیدن)بلافاصله احساس ادرار کذب می کنم وباعث ناراحتی می شود بطوری که بایدازرختخواب برخیزم ودرموقع نشستن مشکلی ندارم خواهشمنداست راهنمایی بفرمایید-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه و اخذ شرح حال كامل نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام .تازه در مورد تورم الت سوال پرسیدم.اگه زحمت نمیشه برام مشخص کنید که مشکلم با عمل جراحی حل میشه یا با دارو و چقد طول میکشه
اخه چون ازدواجم نزدیکه
وبعد به دکتر با چه تخصصی مراجعه کنم؟
اگه پزشکی در اهواز میشناسین برام معرفی کنید ممنون میشم.
با تشکر-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص و درماني را مطرح کنم. به متخصص كليه و مجاري ادراري تناسلي مراجعه كنيد
-
- با عرض سلام و خسه نباشید
من پسری هستم 23 ساله
با توجه به این سونوگرافی دکتر به من گفت که واریکوسل خفیف دارم
می خواستم بدونم میشه ورزش کنم یا نه؟؟ مثل دو یا فوتبال ؟
برای سربازی چی؟؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
منعي براي ورزش نداريد -
pm یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
با تشکر از جواب دهی سریع شما
فقط دو سوال دیگه جناب آقای دکتر
ورزشی مانند بدنسازی چطور ؟؟ بدون مصرف هیچ گونه دارو و به طور طبیعی!!میشه از دو روی تردمیل استفاده کرد و وزنه زد برای پا؟؟؟ (چون کبد چرب دارم و باید ورزش کنم برای همین سوال پرسیدم)
وآیا ممکنه در آینده این واریکوسل به گرید 2و3 برسه و عمل بخواد؟؟؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
بدنسازي ممكن است باعث تشديد واريكوسل شود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- یکسال است قرص آتنولول 50 و لوزارتان 50 استفاده میکنم و حدود چهار ماه است در نعوظم 70درصد مشکل دارم . راهنمایی بفرمایید. ممنونم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
آتنولول و لوزارتان هر دو مي توانند در نعوظ خلل ايجاد كنند لذا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- سلام.قصد ازدواج دارم و براي اطمينان از سلامتي الت تناسليم دست به استمنا زدم،بعد از استمنا التم ورم كرد و ادار با درد خارج ميشد
چند بار این کار را تکرار کردم باز هم ورم کرد
الان نمیدانم چکار کنم ازدواج کنم یانه
لطفا راهنماییم کنید که مشکلم چیست و چگونه آن را بر طرف کنم.-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

