به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
محمد پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
سلام من يه ماه پيش اومدم خدمتتون مشكلم بيضه هام كوچك بود و اسپرمم ضعيف دو تا دارو برام نوشتيد كانيتين٢٥٠و سلنيوم(مواد معدني)ده روز اول مصرف دارو خوب بودم اللن ميل جنسيم كامل از بين رفته بنظرتون چرا با مصرف اون داروها اينجوري شدم؟ممنون-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
این داروها میل جنسی را کم نمی کند با اینحال اگر تصورتان این است که علتش مصرف این داروهاست می توانید ادامه ندهید
-
- سلام اقاي دكتر ببخشيد من ٢هفتس روي كيسه بيضم يدونه حالت جوش مانندي ايجاد شده كه درديم نداره ولي ميخواستم ببنيم چيه ؟چه قرصي بخورم اين جوش از بين بره خوب شه؟خيلي ممنون ميشم كمكم كنيد
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من امروز متوجه شدم زیر بیضم یک سری لک های سیاه رنگ کم رنگ به صورت لک یا التهاب پوستی ظاهر شده که ظاهر خیلی وقته بوده بعد از یه دکتر ارولوژی پرسیدم گفتن اینها بونوئید پاپولوزیس هستش که من رو نگران کرده فکر کنم اشتباه تشخیص دادند نظر شما این بونوئید پاپولوزیسه یا طبیعیه ؟؟؟؟ این چه بیماری بیشتر درموردش صحبت می کنید درمان میخواد طبیعیه مسری یا …..
خواهش میکنم که تک تک عکس ها رو نگاه کنید تا متوجه بشم این چه بیماریه سپاس گزارم-
قاسم چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اقای دکتر لطفا جواب سوالم رو بدید ؟؟؟؟ ممنون -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
-
قاسم پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
پس بی خطر هستند؟؟؟احتیاج به درمان ندارند؟؟؟ روی پوست بمونند مشکلی پیش نمیاد؟؟ بعد نگفتید این لکه ها اسمش چیه؟؟؟
خیلی خیلی خیلی لطف بر سر من می کنید اگه این سوال من رو هم پاسخ بدید🙏🙏🙏🙏 -
قاسم جمعه ۱۹ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
آقای جباری عزیز همین سوال بالا رو جواب بدید دیگه نگرانیم برطرف میشه خیالم راحت میشه پس لطف کنید جواب بدید من منتظرم خیلی ممنون و سپاس گزارم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۰ مرداد ۹۷( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من سی سالمه مجردم مدت سه سالی هست که شریک جنسی دارم و ماهی یکی دوبار سکس دارم از روز اول من با قرص های تاخیری و اسپری رفتم جلو تا الان که قرص تالادفیل بیست مصرف میکنم روزای اول با قرص خوب بود ولی الان دوتا قرص هم میخورم به زور سفت میشه امتحانم کردم بدون قرص اصلا سفت نمیشه من موقع تماشای فیلم سکس نعوظ کامل دارم ولی موقع سکس اصلا نمیشه اگرم بشه زود شل میشه دکتر ارولوژی رفتم آزمایش نوشت گفت سالمی برام آفرودیت و زینک و اورامین اف نوشت که یه ماهی مصرف کردم راضی کننده نیست اصلا من میخام بدون قرص نعوظ داشته باشم والبته اینم بگم تالادفیل میخورم باراول زود ارضا میشم باردوم سوم خوبه میتونم طرفمو ارضا کنم روز اول که رفتم سراغ قرص تجربه اولم بود تو سکس زودارضا میشدم و نعوظ کامل نداشتم ممنون میشم راهنماییم کنید یا اگر نیاز می بینید برسم خدمتتون برای معاینه دقیق تر و استادانه شما . سپاس
- سلام و عرض ادب.
شما واقعا بی نظیرید
خیلی ممنون ک کمکم کردید وراهنماییم کردید!
خواستم بگم خیلی دوستون دارم!!
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
