به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
M دوشنبه ۲۰ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
با سلام
30 سال سن دارم بیضی نزول نکرده دارم و تولید اسپرم صفر .
آیا درمان وجود دارد.-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۰ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
بایستی آزمایش هورمون های جنسی انجام داده و از بیضه ها نمونه برداری کنید
-
- سلام سوالم یکم جامع
من پسر 18 ساله هستم 5،6 سالگی خودارضایی میکردم بعد ترک کردم 10 سالگی 12 همینطور مقطعی ولی قطع میشد تو سن بلوغ بیشتر شد ولی تا الان چند ماهی میشه که نمیکنم
البته یک بار در کودکی فک کنم بیضه ها مو عمل کردن یادم نیست یک بار هم در 13 سالگی بود فک کنم که آلت مو عمل کردم مجاری ش تنگ شده بود
آلت تناسلی م هم در حالت نعوذ انحراف به چپ و پایین داره میخوام بدونم با این روند ترک آیا در آینده مشکلی برای ازدواج پیش نمیاد یا عمل نداشته باشم؟
مرسی-
محمد جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
چرا جواب نمیدید -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
خودارضایی های قبلی تاثیری در آینده عملکرد جنسی شما و باروری تان بعد از ازدواج ندارد. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام عرض تبریک سال نو خدمت اقای دکتر
میخواستم بدونم دلیل خشکی وترک خوردن ونهایتن زخم شدن روی پوست التم از چه دوماه اینجوری شدم ازپماده a. dاستفاده کردم ولی تا یک روز نمیزنم بازم همینجوری میشه ممنون میشم راه درمان بهم بدین .سال خوبی داشته باشین ممنون-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
به احتمال زیاد اگزما هستند که نوعی التهاب پوست بدلیل الرژی و حساسیت هست و توصیه می کنم از ژماد هیدروکورتیزون بمدت ۲ هفته شب ها بمالید و از شامپو بچه برای شستشوی ناحیه تناسلی در حمام و لوسیون بدن بچه بعد از استحمام استفاده کنید. -
ابوافضل شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
خیلی ممنونم ازاینکه پاسخ دادین ارزوی سلامتی دارم برای شما وخانوادتون لطف کردین -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
ممن رفتم دکتر مجاری ادراری بهم گفت مشکلم التهاب پروستات است برام سیپروفلاکسیسن نوشت بعد 10 روز مصرف بی فایده بود الان 5 روزه داکسی سیکلین Doxycycline مصرف میکنم متوجه شدم که با مصرف داکسی روی پوست قسمتی از کلاهک الت تناسلیم قرمز رنگ میشه ایا مصرف کپسول رو قطع کنم ؟؟ این نشونه خوب یا بدی هست ؟؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
به احتمال زیاد این نشانه حساسیت شما به داکسی سیکلین هست و بهتر است دارو را قطع نمایید
-
- سلام خسته نباشید آقای دکتر ۲ تا سوال داشتم ۱.من در طول روز تقریبا" ۲ بار با اب سرد بیَضه ها را میشورم ایا شستن بیضه ها با اب سرد کیفیت اسپرم را بهبود میبخشه! ۲.ایا اب سرد برای مثانه و پروستات مضر نیست!
-
محمد پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
۳.و در گل ایا ۲ بار در طول روز شستن بیضه ها با اب سرد مفیده و برای بیضه ها مضر نیست! -
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام
۱.من در طول روز تقریبا” ۲ بار با اب سرد بیَضه ها را میشورم ایا شستن بیضه ها با اب سرد کیفیت اسپرم را بهبود میبخشه؟…………………….بله
۲.ایا اب سرد برای مثانه و پروستات مضر نیست؟…………………………..خیر
۳.و در گل ایا ۲ بار در طول روز شستن بیضه ها با اب سرد مفیده و برای بیضه ها مضر نیست؟…………………………..خیر - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
