به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احتشام شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1126 مشاهده پرسش
    با سلام
    4 سال پیش ازدواج کردم و سال گذشته برای بچه دار شدن اقدام کردیم که منجر به حاملگی خارج از رحم شد. بعد از گذشت چند ماه به همراه همسرم برای چک او و اقدام مجدد به متخصص زنان مراجعه کردیم که داروی تقویتی wellman برام نوشتم و آزمایش اسپرم که آزمایش اسپرم رو در زمانی که دو هفته بود مصرف wellman رو شروع کرده بودم انجام دادم و گفتن مشکلی نیست (پیوست 1). الان 6 ماهه از اون آزمایش میگذره و ما موفق نشدیم و دوباره مراجعه کردیم و دوباره آزمایش اسپرم دادم (پیوست 2 ) که نتیجه اش نگران کننده هست . پیش دکتر زرگر هم رفتم که گفتم واریکوسل ندارم و دوباره آزمایش رو تکرار کردن(پیوست 3 ) که باز هم راضی کننده نیست جوابش
    آقای دکتر مورد من که میگن فقط مورفولوژی ایراد داره با دارو درمان میشه
    من باید چکار کنم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      برای مورفولوژی فقط آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها توصیه می شود و برای شما که با مصرف دارو بارداری رخ نداده است اگر همسرتان زیر ۳۰ سال هست می توانید حداکثر تا یکسال برای باروری اقدام کنید و اگر موفقیت آمیز نبود IUI را توصیه می کنم
  • تصویر کاربر شادی جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    با سلام
    من و همسرم 6 ساله ازدواج کردیم ولی ایشون در رابطه سکس خیلی ب ندرت انزال پیدا میکنن.شاید از هر 10 بار رابطه یکبار ارضاع میشوند.طبق معاینه ارولوژ یک وازدفران ندارند،کمی واریس بیضه دارن،بیضه چپشون کمی کوچکتر،جهش اسپرم خیلی کمی دارن،تا دو سال پیش تشنج های خفیفی میکردن،داروهای تقویتی چون اورامین اف و کیومکس استفاده کردن خیلی خفیف بهتر شدن ولی تا مصرف نمیکنن مجدد مشکل برمیگرده.لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه و با چ داروهایی میشه این عدم انزال را درست کرد.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      برخی افراد به داروی بوسپیرون پاسخ می دهند ولی با توجه به اینکه سابقه ی تشنج داشته اند در خصوص مصرف بوسپیرون با پزشک معالج شان مشورت کنید
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 541 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشید
    حدود یکسال پیش باشگاه بدنسازی میرفتم و از هورمون استفاده کردم.بعد یه مدت کیسه بیضه هام کوچک شد و خود بیضه هام بیشتر اوقات سرد هستن و جمع میشن.خواستم ببینم مشکلی هست؟واگه مشکلی هست راه درمان داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم سونوگرافی از بیضه ها و آزمایش هورمونی تستوسترون و LH و آزمایش اسپرم انجام دهید
  • تصویر کاربر اميرحسين جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    بنده به مشكل نعوظ بخصوص شروع فرايند نعوظ برخوردم، 4 ساله ازدواج كردم و اين مشكل دو ماهه خيلي شديد شده درست از وقتي كه تصميم گرفتم استمنا رو براي هميشه ترك كنم و همزمان زياد شدن استرس كار، اوايل ازدواج هم مشكل نعوظ رو داشتم و با مراجعه به پزشك و پس از ازمايش تستسترون و نرمال بودن اون ، با تجويز تادالافيل و چند تا قرص ويتامين و ضد استرس كه يادم نيست چي بود مشكل حل شد
    اما الان بعد از اون تصميم و همزمان زياد شدن استرس هاي كاري اين مشكل بطور شديدي زياد شده طوريكه دو ماهي هست نتونستم سكس داشته باشم و براي حفظ نيروي جنسي از خودارضايي كمك ميگيرم
    نياز به دارويي دارم كه مستقل از ذهن نعوظ ايجاد كنه و اون رو حفظ كنه
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به نظر من بجای دارو بهتر است که دنبال مشاوره و کسب مهارت کنترل استرس باشید تا مشکل تان اساسی مرتفع گردد وگرنه همان تادالافیل هم می تواند مشکل تان را موقتا برطرف کند.
  • تصویر کاربر آکونادری پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر، سونوگرافی دادم و گفتن تومور تو بیضمە،بعد باعمل توسط دکتر نادر رش احمدی توسنندج بیضه سمت راستمو در اوردن، قبل عمل الفا فوتوپروتئینم 52 بود الان بعد عمل 20 شدە، هنوز بالای دە هستش، رفتم سی تی اسکن از ناحیەشکم ولگن برای غدد لنفاوی دادم و تقریبا همش نرمال بودە، الان دکتر انکولوژیم(بایزید قادری) باتوجە بە جواب سی تی اسکن گفتن بعضی دکترا عمل برای پاک سازی غدد لنفاوی میکنن و بعدش شیمی درمانی میکنن، ولی تو،الان وضعیتت باتوجە بە؛الفا فوتوپروتئینت بهترە و اول شیمی درمانی میکنیم ، اون الفات کە بیست هستش احتمالا یە غدە کوچیک پشت شکمت(غددلنفاوی) هستش کەبا شیمی درمانی از بین میرە، الان بە نظرشماچکارکنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به نظر من هم با توجه به نرمال نشدن آلفا فتوپروتئین بعد از برداشتن بیضه ات بهتره شیمی درمانی کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید