به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
مسعود شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
با سلام
من پسر و ٢٧ ساله هستم و مجرد
حدود ٣ هفته پيش رابطه جنسي داشتم با كاندوم و هنگام رابطه حس تخليه بهم دست داد ولي تخليه انجام نشد و بعد با خود ارضايي انجام دادم شايد به خاطر استرس بود كه زمان رابطه تخليه صورت نگرفت ، بعد از حدود ٢ هفته بيضه سمت چپ من درد خفيفي گرفت كه به ران پاي چپم هم سرايت كرد البته خيلي خفيف يعني هر چند روز مياد و ميره ! در ضمن من از زماني كه يادم مياد خود ارضايي انجام ميدم و شده روزي ٣ تا 4 بار هم اين كار رو انجام بدم
ممنون ميشم راهنماييم كنيد-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید اگر نرمال بود نیاز به اقدام خاصی نخواهد داشت
-
- ناباروری ضعف اسپرم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
با توجه به ضعف اسپرم و تائید واریکوسل در سونوگرافی توصیه می کنم جراحی واریکوسل را انجام دهید البته اگر همسرتان مشکلی ندارند
-
- سلام
من روى بيضه سمت راست يه درد بسيار خفيفى احساس ميكنم.
يه يكى دو روزى دارم.
هفته گذشته يه سه بارى شخصى رو ملاقات كردم كه تحريك شدم ولى ارضا نشدم.
اما چون ميدونستم آدم بيضه درد ميگيره خودارضايى كردم.
ولى الان يكى دو روزه اين درد خفيف رو دارم.
نميدونم دقيقا بخاطر اون تحريكات ميتونه باشه يا دليل ديگه داره؟
در ضمن روى بيضه هام هم نشانه خاصى يا ورم خاصى نميبينم.
ممنون ميشم راهنمايى كنيد!؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
احتمال زیاد با همان تحریکات مرتبط هست با اینحال اگر بیش از 2 هفته طول کشید سونوگرافی انجام دهید
-
- سلام خسته نباشید.من متولد 68 هستم حدودا 3 سال ازدواج کردم و تقریبا 2 سال زیر ی سقف با همسرم زندگی میکنم.مشکل خیلی بزرگی ک برام پیش اومده اینکه سرد مزاجم و همسرم گرم مزاج.مشکل اساسیم اینکه رابطه جنسیمون خیلی کمه هم من ناراحتم از این موضوع هم همسرم.چکار باید بکنم؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم آزمایش اسپرم انجام دهید و اگر هورمون های جنسی و پرولاکتین و تیروئیدی طبیعی بود بایستی به روانشناس برای مشاوره مراجعه کنید
-
- سلام اقای دکتر. من از حدود سه سال تا اسفند (95) پیش داروی فیناستراید را مصرف میکردم. من مجرد هستم و به پیشنهاد دکتر پوست و مویم یک آزمایش semen در تاریخ اسفند 95 (یعنی بلافاصله پس از قطع یک هفته ای محصول) دادم مواردی که ذکر نکردم به صورت نرمال و خوب گزارش شده در ریپورت داده شده از سوی آزمایشگاه اکنون (مرداد 96) پس از حدود 4 ماه از قطع دارو، دوباره ازمایش را تکرار کردم. که نتایج آن به شرح زیر است: sperm count density: 110 Mml, progressive a+b: 9.9, motile a+b+c: 35.8, wbc: 2 همانطور که مشاهده میکنید با وجود قطع دارو، نتایج بدتر شده است (در این مدت پس از آزمایش اول تعداد انزال و به نوعی خودارضایی افزایش چشمگیری داشتم). (هر دو ازمایش در یک آزمایشگاه انجام داده ام). با توجه به این که تعداد اسپرم ها به نظر بالاست ولی از طرفی درصد اسپرم فعال(progressive) کم است، نظر شما برای ادامه دادن به مصرف قرص و همچنین اینکه ایا وضعیت کنونی نگران کننده است
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اگر قرص یک میلی استفاده می کنید ادامه ی مصرفش مشکلی ندارد ضمن اینکه در هر دو آزمایش حرکت اسپرم غیر طبیعی است. ضعیف بودن حرکت اسپرم می تواند احتمال باروری به روش طبیعی را تا حدودی کم کند
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
