به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۴ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    آقای دکترخانمی27ساله هستم. از علایم بیماری واستیبولار علاوه بر زائده هایی که به وجود آمده سوزش هم هست؟گاهی هم براثر عوامل محیطی ملتهب و دوچار خارش میشود؟آخر من درظاهر دوچار این بیماری شدم اما پزشکانم تشخیص درست نمیدهند ومن چندماه است که سوزش قسمت خارجی واژنم برطرف نمیشود.پزشکم گفت شاید تبخال است والوویر برای من تجویز کرد امااصلا خوب نشدم.ومجدد عرض میکنم ظاهر واژنم شبیه به همین عکس موجود در سایت شماست.لطفا راهنمایی کنید چگونه درمان کنم؟سوزش بیشتراذیتم میکند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      وستیبولار پاپیلوماتوز باعث خارش و سوزش نمی شود و بایستی بدنبال علت دیگری برای این مشکل تان بگردید.اگر عفونت خاصی ندارید شاید نوعی حساسیت و آلرژی باشد. قبل از ارائه درمان بایستی تشخیص مناسبی را مطرح کرد
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید یه بی حس کننده خوب واسه گوش میخوام میشه راهنماییم کنید من کشتی گیرم و به هنگام تمرینم گوشم فوق العاده درد میکنه سر کننده خوب چیه استفاده کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      از متخصصین پزشکی ورزشی بپرسید
  • تصویر کاربر احمد جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقاي دكتر و خسته نباشيد
    ببخشيد من ١٨ سالمه و از سن ١٣ سالگي تا الان همش ميل جنسي ام زياد و قبلا ها خيلي خودارضايي ميكردم اما الان هفته اي يكبار ايا اشكال داره ؟ اخه خيلي ميل جنسي ام زياد است ايا طبيعي است يا خير ؟ واقعا نميدونم چكار كنم ايا درماني هست برا كنترول زيادي ميل جنسي؟ بعدش خواستم بدونم ايا قرص جيسينگ كه ميل جنسي رو زياد ميكنه أياد خطر داره مصرف اش چون رفيقم استفاده ميكند .
    مرسي اقاي دكتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      زیاد بودن میل جنسی در سن شما طبیعی است و نیازی به کم کردن میل جنسی نیست البته تا می توانید از مسایل تحریک کننده جنسی پرهیز کنید. هفته ای یکبار خودارضایی از نظر علمی هنوز ثابت نشده که مشکل ساز است اگرچه از نظر شرعی گناه کبیر هست. جنسینگ و هیچ داروی دیگری را نیز برای شما توصیه نمی کنم
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۱ سال سن دارم و از اوایل ۱۳ سالگی بیضه سمت چپم رشد نکرد و به نوعی مقداری باریک شد و فقط بیضه سمت راستم سالم است و تا الان به دکتر مراجعه نکردم و مشکلی از نظر جنسی ندارم.می خواستم بدانم آیا نیاز هست نسبت به درمان اقدام کنم ؟
    حدود یک سال می شود ریزش مو دارم و به دکتر مراجعه کردم و ایشان گفتند ریزش مو شما ارثی است و می بایست از قرص فیناستراید استفاده کنید.می خواستم مطلع شوم این قرص برای من با توجه به مشکل بیضه چپم می تواند خطرناک باشد یا نه؟

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر بیضه راست کاملا نرمال هست نیازی به مراجعه نیست
      فیناستراید 1 میلی گرمی مشکلی برای فعالیت بیضه ها ایجاد نمی کند
  • تصویر کاربر کوشا جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 328 مشاهده پرسش
    سلام اقای دمتر یک سوال داشتم . من پسر 19 ساله هستم . وقتی فاصله ی تخلیه منی زیاد میشود مایع منی من زرد رنگ و رقیق بوده ولی وقتی مثلا فاصله را به 2یا 3 روز کاهش میدهم رنگ شیری و ژله ای پیدا میکند ایا اینها طبیعی است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله طبیعی است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید