به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر کورش شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    سلام
    برای زود انزالی باید چیکار کرد ایا داروی سیتالوپرام خوبه ؟ اگه بعد چند مدت نخوریم مشکل داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      سیتالوپرام هم داروی مناسبی برای زود انزالی است. سوال دوم تان را متوجه نشدم
  • تصویر کاربر علی جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام
    ایا بدنسازی برای افرادی که هیدروسل دارن مضر است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر
  • تصویر کاربر فاضل جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر
    منچند بار دیگر هم ازتون سوال کردم که جواب دادید و از این بابت ازتون متشکرم
    ببخشید اقایدکتر من یک پسر 23 ساله هستم که به دلیل خوردن 9 عدد قرص فینوسراید میل جنسیم از بین رفت و به یک متخصص انولژی مراجعه کردم ایشان برام امپول تستسترون 100 نوشت گفتم اقای دکتر این امپول عوارض نداره گفت نه منم بهشون اعتماد کردم و مصرف کردم حالا بدنم پر مو شده موها و پوستم پرب شده و صورتم چوش زدن اقای دکتر من وقتی سرما می خوردم دارو مصرف نمی کردم به خاطر عوارض می خواستم نظر شمارا بدانم این عوارض دائمی هست یا نه2333
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من این عوارض دائمی نیستند و البته تا الان بایستی از بین رفته باشند
  • تصویر کاربر وحید جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    با عرض سلام ؛میخواستم بپرسم استفاده از آمپولهای hmg آلمانی که برای درمان ناباروری مردان اونم 8 عدد در یک ماه تجویز میشه ممکنه عوارض خاصی نظیر بزرگ شدن سینه در مردان داشته باشه یا نه ؛ چون دکترم 2ماه پیش برام 8 تا hmg تجویز کرده بود و با وجود نرمال شدن آزمایش به گفته خود دکترم دوباره برام 8 تا hmg تجویز کرده و استفاده از این آمپولها اونم 3 بار در طی 8 ماه منو نگران کرده لطفا کمکم کنید و منو از نگرانی راحتم کنید. با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بله می تواند باعث بزرگی سینه شود. این عارضه خیلی جدی نیست و اگر مصرف آن توسط پزشک تان ضروری می باشد بهتره استفاده نمائید
  • تصویر کاربر حسن پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام .من سیزده ساله متاهلم چند ساله که بعد از نزدیکی دچار دردنقطه ای درسمت چپ شکمم میشوم حتی بعضی مواقع تا دو روز ادامه پیدا میکنه میخواستم ببینم علت دردم چیه .ایا این درد به خود ارضایی ربط داره که متاسفانه از نوجوانی به ان دچارشدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نه ربطی به خودارضایی ندارد بهتره در زمان درد معاینه شوید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید