به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
علی یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
سلام خوب هستین من درباره قرص سمناکس سوال کردم که منی رو زیاد مینی و پرتابشو و دیر انزال هم هست که شما فرمودی هیچ اثری نداره گفتم که شما چه چیزی رو معرفی میکنید-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
هیچ دارویی اثر ندارد
-
- باسلام خدمت دکتر جباری
ابتدا عذر میخوام یکم طولانیه سوال….یک درگیری ذهنیه بهرحال…!
1- پزشکان و همکاران شما میگن که طول آلت تناسلی یک چیزی هست که مربوط به ژن هر کسی میشه، حال آیا بیضه هم همینطور هست؟
2- من از خودارضایی طولانی رنج میبرم…. و حقیقت اینه وقتی مثلا با دوستان به شنا میریم، میبینم که از نظر حجم بیضه ها از اونها کمترم….آیا خودارضایی بیضه ها را ضعیف و کوچکتر از معمول میکند؟!
3- آیا روشی درمانی و تقویتی (به غیر از مقوله ترک خودارضایی که البته اصل کار هم هست) دارید به من ارائه بدید؟
4- دلم میخواد در کنار ترک این عمل از یک سری ویتامینها یا پروتئین ها هم استفاده کنم چون از نظر غذایی کم اشتها هستم و خیلی تعمین هم نیستم…شما چه پیشنهاد می دهید؟!
ممنونم از شما دکتر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۵ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
1) بله
2) خیر
3) بجز ترک خودارضایی راه دیگری نیست
4) با متخصص تغذیه مشورت کنید
-
- با سلام خدمت استاد ارجمند دکتر جباری
من هفده سال دارم و پنج سال است خودارضایی میکنم.دردی به فتق من می زند.سونو تا پروستات چیزی جزچند میلی لیتر در اکوی هموژن نشان نداد.پزشک اورواوژیست گفت اسپاسم عضلانی و التهاب بیضه است که چیزی نیست.اما متوجه شده ام که بیضه راستم در مدتی که استمنا نمی کنم بزرگتر و با قوام تر می شود طوری که دردی از آن به عضلات دست گردن و پا می زند.اما وقتی نمیکنم حالتش بعضا تغییر می کند که به راحتی با دستم به حالت عادی بر می گردد پس از استمنا کم قوام است و راحت با دستم تغییر حالت می دهد.در ضمن بیضه ام کمی بنظرم کش آورده در سمت راست.
آیا مشکلی هست؟آیا بتاکاربامول500قضیه راحل می کند؟لطفا راهنمایی ام کنید.باسپاس-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۵ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
مشکلی نیست متوکاربامول فقط روی اسپاسم عضلات موثر است
-
- ببخشید شما چیرو پیشنهاد میکنید
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۴ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
در چه موردی؟ دنبال سوال قبل مطرح کنید
-
- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر.
مادرم حدود یک ساله درد و ورم در کف یکی از پاهاش داره و چند بار به دکتر عمومی مراجعه کرد.پماد ضد التهاب بهشون دادن و مدتی استفاده کرد و تسکین نسبی درد داشت اما به محض اینکه کمی بیشتر از حد معمول راه میره دوباره درد داره و ورمش جدیدا بیشتر شده.سونوگرافی هم کرد به توصیه ی دکتر و کیستی مشاهده نشد.
دکترشون توصیه کردن به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنن اما پزشک مغز و اعصاب گفتن باید به اورولوژیست مراجعه کنن!!
میخواستم ببینم آیا درست ارجاع دادن؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۴ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خیر ورم کف یک پا ارتباطی به ارولوژیست ندارد -
رزا جمعه ۱۴ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
kheili mamnun az pasokhetun 🙂 -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۵ شهریور ۹۳( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
