به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ali یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
سلام.من يه چند ساليه يه چيزايي به صورت دون دوناي سفيد رنگ رو التم هست ميترسم هرپس باشه من 19 سالمه ايا هرپس هستن ؟من كنكور دارم و واقعا گيج شدم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
احتمالآ غدد چربی هستند
-
- من 7ساله که خود ارضای میکردم.1یا2ماه ترک میکردم ولی وقتی جنب میشم امیدم رو از دست میدم .ولی دیگه میخوام کنار بزارم.چند سوال الان 1ساله دچار کمردرد شدم و یا حس میکنم یا مطمنم که بخاطر جرق این جوری شدم.ایا با ترک میشه کمرم خوب بشه؟پیش هیچ دکتری هم نرفتم.خواهش میکنم یه راه حل و امیدواری بهم بدین.از همه چی ناامید شدم.من مشهد هستم اگر میتونین یه دکتر خوب بهم معرفی کنین.چون چهره خوب و مهربونی دارین دوست دارم بیام پیش خودتون.
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
از اینکه خودارضایی را ترک نموده اید تبریک می گویم جای نگرانی ندارد جنب شدن امری طبیعی است که کم وبیش برای همه رخ می دهد
-
- با سلام و خسته نباشی
من دختری 27 ساله هستم که به دلیل مادرزادی در ناحیه ستون فقرات و عملی که در بدو تولد داشنم ادرار را خوب تخلیه نمی کنم و گاهی اوقات که دستشویی دارم نمیتوانم تحمل کنم و…بی اختبار تخلیه میکنم تورو خدا کمک کنید سالها با این مشکل دست وپنجه نرم میکنم در ضمن این اواخر آزمایش خون و ادرار انجام دادم و همه چیز خوب بود و بلافاصله سونوگرافی مثانه ومجاری ادرارو کلیه ها انجام دادم و همه خوب بود.نمیدونم مشکل از کجاست؟تو رو خدا قرصی هست که برای بی اختیاری ادرام به من بگید؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
قبل از مصرف قرص توصیه می کنم تست یورودینامیک انجام دهید تا شرایط مثانه تان مشخص شود
-
- با سلام و خسته نباشی
من دختری 27 ساله هستم که به دلیل مادرزادی در ناحیه ستون فقرات و عملی که در بدو تولد داشنم ادرار را خوب تخلیه نمی کنم و گاهی اوقات که دستشویی دارم نمیتوانم تحمل کنم و…بی اختبار تخلیه میکنم تورو خدا کمک کنید سالها با این مشکل دست وپنجه نرم میکنم در ضمن این اواخر آزمایش خون و ادرار انجام دادم و همه چیز خوب بود و بلافاصله سونوگرافی مثانه ومجاری ادرارو کلیه ها انجام دادم و همه خوب بود.نمیدونم مشکل از کجاست؟تو رو خدا قرصی هست که برای بی اختیاری ادرام به من بگید؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بهتره ابتدا تست یورودینامیک انجام دهید تا شرایط مثانه تان مشخص شود و بعد برایتان دارو تجویز شود.
-
- سلام
آقای دکتر چند سالی هست که روی الت تناسلی من دانه های سفید رنگی زده و هیچ گونه درد و خارشی نداره اما نمیدونم چرا خوب نمیشه و تا به حال به دکتری مراجعه نکردم برای این قضیه اگر میشه منو راهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۴ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
این دانه غدد ریز چربی هستند که کم و بیش در همه مردان وجود دارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

