به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ماهان پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشین
    متاسفانه الت تناسلیم هم انحراف به سمت چپ داره هم خمیدگی 30 درجه داره و هم پرده دار هست ینی پوست کیسه بیضه تا وسطای الت کشیده میشه من وزنم 90 کیلو هست و قدم 187 هست و التم 13 سانت طبق فرمایش شما از نظر اندازه مشکلی ندارم ولی از لحاظ روانی واقعا حس بدی دارم و اعتماد به نفس ندارم اول پیشنهاد خودتونو بگید و اگر نیاز به جراحی داشته باشم همه این ها در یک عمل انجام میشه یا چند عمل متعدد اگه امکانش هست حدود قیمت این جراحی رو بگین و اگه رقمش خیلی بالاست بیمارستان تامین اجتمایی که این عمل رو انجام میده ودکتر خوبی داره رو بگین با تشکر بسیار ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      پیشنهاد من اینه که عکس برام بفرستید
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 663 مشاهده پرسش
    ایا شراب برای بیماران کلیه(سندروم نفرتیک)مفید است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      از همکاران متخصص نفرولوژیست بپرسید من اینقدر می دانم که شراب حرام است
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام ؛آیا تزریق واکسن زگیل تناسلی برای خانمهای30 سال که شوهرشان مبتلا به زگیل تناسلی است جواب می دهد؟ ایا می توان بعد از برداشتن زگیل تناسلی آمیزش جنسی داشت ؟ بچه دار شد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      جواب همه سوالات بله هست
  • تصویر کاربر محموئ پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    درود بر شما .
    پسر من یکی دو ماه پیش عمل مغز انجام داده و هم اکنون در منزل در حال استراحت و انجام فیزیوتراپی است. چند روزی است که یک زایده گوشتی نوک آلت تناسلی او دیده میشود . ظاهرا زگیل نیست. چه میتواند باشد؟ چگونه درمان میشود؟ با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عکس واضح بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    ببخشید اقای دکتر من الان عراق هستم و امکان تماس با 118 ندارم تجربه کرم تماس نگرفت اگه امکان داشته باشه فقط بهم بگین تقریبا عمل میکروسکوپیک چقدر هزینه داره
    ضمنا من واریکوسل دو طرفه دارم و گرید 3

    خیلی متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اطلاعی از هزینه ندارم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید