به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
فريبا جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 218 مشاهده پرسش
سلام وقت بخير
چند وقتي هست كه به زگيل مقعدي مبتلا شدم چندتا سوال داشتم
١-آيا با ليزر زگيل أطراف مقعد، اگر داخل مقعد رو هم درگير كرده باشد با اين ليزر از بين ميرود؟
٢-در صورت وجود زگيل در داخل مقعد اگر درماني صورت نگيرد خود به خود از بين ميرود يا حتما بايد درمان شود؟(منظور داخل مقعد است)-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
١-آيا با ليزر زگيل أطراف مقعد، اگر داخل مقعد رو هم درگير كرده باشد با اين ليزر از بين ميرود؟…………………..تا جایی که دیده شود می شود لیزر کرد
٢-در صورت وجود زگيل در داخل مقعد اگر درماني صورت نگيرد خود به خود از بين ميرود يا حتما بايد درمان شود؟……………………..ترجیحا بهتره درمان شود
-
- با سلام
پس هیچ راه رهایی از رنج برای من وجود ندارد ؟
ممکن است در آینده نزدیک راه جدیدی ابداع گردد تا امثال من درمان شوند؟ منظورم اینست مقاله یا تحقیقات جدیدی انجام نشده است ؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
بعید می دانم در آینده اتفاق خاصی بیفتد
-
- سلام روزتون بخير من چندرماهي ميشه كه ٣ جاي مختلف ناحيه تناسليم ذرات بسيار ريز مانند خال گوشتي ديدم و چون اكثر جاي بدنم خال گوشتي رشد ميكنه زياد جدي نگرفتم يك سال پيش به خاطر ليزر كه ميرفتم تو گردنم ذرات ريز خال گوشتي زياد بود دكتر رفتم اين دارو را داد و از همين به ناحيه تناسليم زدم چند روز رفتن ايا نياز باز به پزشك مراجعه كنم و ذرات شبيه اين عكس موجود در سايت شما بوده ولي بسيار ريزتر ممنون ميشم راهنماييم كنيد
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
این ضایعات زگیل نیستند و نیازی به مراجعه نیست
-
- سلام .آقای دکتر جباری عزیز .
آیا درمان زود انزالی باید پیش ارولوژی ست بریم؟ یا روان شناس!!آیا اصلا درمان طبیعی داره..یا فقط با قرص استفاده از تاخیری میشه جلوی انزال گرفت. تشکر از شما دکتر عزیز که وقت میزارین جواب میدین-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
آیا درمان زود انزالی باید پیش ارولوژی ست بریم؟ یا روان شناس!!……………………به هر کدام می توان مراجعه کرد
آیا اصلا درمان طبیعی داره……………………….بندرت
یا فقط با قرص استفاده از تاخیری میشه جلوی انزال گرفت………………………غالبا با دارو میشه کنترلش کرد
-
- سلام دکتر.میخاستم بدونم اینکه میگید بعد از دوسال ویروس توسط بدن دفع و از بین میره..منظورتون عفونت های ایجاد شده توسطه ویروسه یا اینکه خوده ویروس hov?
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خود ویروس
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

