به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
علی شنبه ۸ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
سلام دکتر.دکتر اورولوژی که بخاطر واریکوسل و هیدوسل خفیفم که رفتم داروی ویتامینe و ال-کارنیتین داد.بعد که خوردم درد مثامه شدید گرفتم و لکه ها و لخته هایی موقع ادرار از التم بیرون اومد که خیلی سوزناک بود.شما فک میکنین از دارو ها بوده یا نه احتمال این که سنگ مثانه بوده که افتاده ؟؟ البته هیچ گونه سابقه سنگ مثانه و سنگ کلیه نداشتم.و الان یکم بهتر شدم ولی هنوز قطره های شفاف و غلیظی از التم بیرون میاد که برای عبادت و.. کمی دچار مشکل شده ام .
دکتر جان منتظر جوابتون مثل دفعات قبل هستم باتشکر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
اگر تداوم داشت توصیه می کنم سونو و آزمایش ادرار دهید -
علی چهارشنبه ۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
این دارو ها تاثیری هم داره الان قطعشون کردم.ادامشون بدم یا ن ؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۸ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
نه تاثیری بر روی هیدروسل و واریکوسل ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
بنده 18سال سن دارم و متوجه شدم بیضه هام اندازه ی هم نیستن به نظر شما چکار کنم؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
ابتدا از بیضه ها سونوگرافی انجام دهید
-
- سلام دکتر ….
میخواستم بدونم اگه کسی خود ارضایی کنه دکتر میتونه تشخیص بده که خودارضایی میکنه یا نه-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام خیر نمی تونه -
محمد دوشنبه ۳ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
مرسی از پاسختون -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۵ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام.اقاي دكتر من و همسرم بعد از برگشتن از يك مسافرت خارجي دچار زگيل در دستگاه تناسلي شديم،با توجه به نبود امكاناتي از قبيل نبود اب در دستشويي عمومي وًيا استفاده از حوله و پارك ابي ممكنه كه مبتلا شده باشيم؟همسرم هنوز از اين ماجرا باخبر نيست چون نديده.با توجه به اين موضوع كه ادم وسواسي وًحساسيه و ميدونم اگر بفهمه زندگيم ازهم ميپاشه چكار كنم؟خودم چه اقدام درماني كنم؟اگر اصلا بهش نگم چي؟در ضمن هر جفتمون در حد يك زگيل داريم،ممنونم
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
در مورد مخفی کاری بالاخره ایشان خواهد فهمید. خودتان هم می تانید با لیزر سریع زگیل را از بین ببرید.
توصیه هایی که باعث کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
آقای دکتر من 6 ماه قبل با دختری ارتباط جنسی داشتم والان متوجه شدم ایشون به تازگی دچار علایم تب خال تناسلی شدن با توجه به اینکه اخرین رابطم 6ماه پیش بوده و هیچ گونه از علایم تبخال در من بوجود نیامده و وجود نداره ایا ممکنه من دچار شده باشم؟ایا نیاز هست ازمایش بدم؟
سپاس-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۳ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
احتمالش ضعیف هست با اینحال بهتره آزمایش دهید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

