به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر وحید چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    سلام :در هنگام سکس زود خسته می شوم و قدرت خارج کردن منی را ندارم ولی بعد از یک ربع که وقفه افتاد باید با دست ارضا شوم .تا الان با جنس مخالف نتوانسته ام ارضا شوم واقعا نگرانم .سن من 38 مرد و مجرد هستم .دکتر لطفا دارو و یا هر چیزی که خودتان می دانید تجویز کنید چون افسرده شده ام
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عادت به خودارضایی یکی از علل این قضیه می تواند باشد که باعث می شود در سکس طبیعی زود خسته شده و ارضا نشویم. به شما ترک خودارضایی تحت هر شرایط و ورزش به منظور تقویت عضلات را توصیه میکنم
  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر خسته نباشی . اینجانب بعلت درد شدید در ناحیه پرینه الت و سیخ شدن التم که با تشخیص دکترارولژی دربیمارستان هاشمی نزاد بعنوان پریاپیسم شناخته شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتم که شرح عمل پریاپیسم روبصورت خلاصه خدمت شما ارائه میکنم .این عمل یک ساعت طول کشید که نوع عمل ان Quakle shant می باشد که بعداز تزریق عضله بولبو کاورنوزم بازشد .کورپوس کاورنوزم و کورپوس اسپونژیوزم مشخص شدکه کورپوس کاورنوزوم کاملا پر و سفت بود سپس با میک(سیک)این کلمه واضح نبود3/0 لبه postio سوچرشدو سپس انسیژیون روی کورپوس کاورنوزم به طول 1cm داده شد سپس با پرولن 5/0 سوچر زده شدفیستول را دران کارگذاشته و با وسیله تلمبه مخصوص پنیس روتقویت کرده تا فیستول کار کند.سپس عضله بولبو کاورنوزم رو با کرومیک صفر سوچر شد.سوالم اینه که ایا این عمل باعث از دست دادن نعوظ شده اگه جواب مثبت هست چکار کنم که دوباره این عضله رو ترمیم و تقویت کنم .قبل از عملم الاتم هیچ گونه انحرافی نداشته ولی الان التم به سمت چپ انحراف پیدا کرده وهنگامی که از وکیوم استفاده میکنم تورم و سرش بزرگ میشود چرا؟ خواهشا کمکم کنید دارم از ناراحتی و غصه دیوونه میشم کارم شده اشک ریختن و افسوس خوردن کمکم کنید. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با همان جراح تان صحبت کنید تا در صورت امکان فیستول را ببندند
  • تصویر کاربر سجاد چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من پسری 19 ساله هستم و چند سالی است که سر آلتم دون دون های ریزی ظاهر شده که عکس آن را ضمیمه ی مطلب کرده ام میخواستم بدونم نوعی زیگیل است یا بیماری خطرناکی است یا نه تا به حال رابطه جنسی هم نداشته ام این موضوع من را رنج میدهد لطفا به من کمک کنید با تشکر ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      این دونه ها کاملا طبیعی است و در خیلی از مردان وجود دارد و گاهی در سکس برای طرف مقابل می تواند لذت بخش هم باشد
  • تصویر کاربر سلمان چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    من حدود دو سال پیش در زمان خدمت متوجه شدم که واریکوسل گرید دو دارم بعد دو بار مورد عمل قرار گرفتم بعد از عمل هم سونوگرافی انجام دادن و گفتن هیچ مشکلی ندارید.ااز همون موقع روی بیضه چپم رگ پیداست میخواستم بدونم ایا مشکلی دارد .با کمال تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      مشکلی نیست چون در عمل واریکوسل رگ ها را بر نمی دارند و فقط آن ها را قطع می کنند
  • تصویر کاربر مهیارایقانی چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    باسلام من جدیدا آزمایش سونوگرافی دادم که توش نوشته بود دیامتروریدی در سمت چپ 2.1 میلی و در سمت راست 2 میلی است خواستم ببینم نرمال هست یا نه؟ نرمالش چه عددیه؟ البته دکتر گفت واریکوسل خفیف داری و نیازی به جراحی نیست ولی بعضی اوقات یکی از بیضه هام حالت ویبره ای نبض می زنه حالت خر کردن وبعضی اوقات حین کار کردن یا دویدن یاورزش یکم درد خفیف می گیره خواستم ببینم در این شرایط درآینده نابارور نمی شم؟ 20 سالم هست خیلی وقته دست از عمل زشت خودارزایی برداشتم خب البته کار هرکسی نیست! چیزیه که خودباوری واعتمادبه نفس و عزت نفس وغیرت رو از آدم می گیره ممنون می شم کمکم کنید هرکسی چیزی می گه:جراحی نمی خواد-جراحی می خواد آخرش می خواد یا نمی خواد؟ دارو های زیر رو هم تجویز کرد:1-سلوکسیب100دو ورق2-افلوکساسین300 یک بسته البته داروها مناسب اند؟پس از مصرف چه موقع دیگه برم سونوگرافی بیضه بدم؟ ممنون می شم کمکم کنید جوونم و امیدها برای زندگی آینده ام دارم.البته وسواسی نیستم اما بلاخره انسان نگران هم می شه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      براساس توضیحاتی که دادید و دیامتر وریدها شما واریکوسل ندارید و نیاز به عمل هم ندارید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید