به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
سپهر شنبه ۱۳ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
سلام دکتر خسته نباشید. در قسمت زیر شکمم زایده های کوچک قهوه ای رنگ هستند که حس می کنم قبلا هم وجود داشتند؛ همچنین در ناحیه ی بالای شکم (بین شکم و سینه) زایده هایی مشابه وجود داشته همیشه؛ عکس ان ها را ارسال نمودم؛ این ها زگیل هستند؟ ممنونم.- اقاي دكتر ويروس نوع خطرناك ١٨ حداكثر تو خانما ها ١5 سال بعد به احتمال زياد منجر به سلول هاي بدخيم و پيش سرطاني ميشه، خانمم فقط 23 سالشه و اين ويروس رو از من گرفته، از الان نگران اينده اس كه اين مسئله براش مشكل ساز بشه و به شدت نگران افسرده شده. من كرايو كردم و هيچ ضايعه برجسته اي ندارم، خانمم هم از اول زگيل نداشت، با تقويت سيستم ايمني بدن و رعايت بهداشت فردي، و سكس كمتر با استفاده از كاندوم ،احتمالش هست ويروس از بدن جفتمون دفع بشه؟ يا اينكه دفع نميشه و هميشه داخل بدنمون ميمونه و هميشه بايد با استرس مخصوصا نگراني براي خانمم زندگي كنيم؟
اقاي دكتر ممنونم بابت پاسخدهي و وقتي كه ميذاريد🙏🏼 - F Amiri:
سلام و عرض خسته نباشید،آقای دکتر من حدود 40 روز پیش یه رابطه ی جنسی داشتم اما دخول صورت نگرفت و فقط بصورت دهانی و پوست به پوست بود از دو روز بعد از اون نزدیکی احساس خارش خفیف در کل آلتم و قرمز شدن در حین منقبض شدن آلت مخصوصا در سر آلتم دارم و روی لبه ی کلاهک آلتم دونه ی های به رنگ پوست آلتم که بسیار ریر هستن تقریبا اندازه سر سوزن بزرگتر هستن به تعداد زیاد ایجاد شده که همین امر باعث شده شکل صاف لبه ی آلت بصورت گره گره شدن و متورم دربیاد و از اون موقع احساس تب خفیف دارم و چشمام هم قرمز شده و حالت عفونتی شده، گلومم یخورده انگار چرک داره که باعث سرفه نمیشه اما مدام باید صافش کنم دوبار هم رفتم دکتر عمومی که بهم صابون گوگرد و کپسول داکسی کیم100 داد که فایده ای نداشت، میخواستم ببینم این علاعم نشونه ی چی هست؟ این نشونه ی چه بیماری ای هست؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
-
فرشاد جمعه ۱۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام، ممنون آقای دکتر، میخواستم بدونم ممکنه این نشونه ها ایدز یا سرطان باشه؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
خیر - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- دکتر میتونه HIV باشه عکس؟
- سلام من 17 ساله ام. گاهی بدون دلیل در ادارم خون مانده شده می بینم خیلی میترسم دلیلش چیه
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

