به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید ممنون بابت پاسخگویتون .بنده چن سال پیش رابطه نا ایمن داشتم 8 ماه بعدش ازمایش ایدز دادم منفی بود الان مدتی هست روی التم زائده های مشکوک میبینم احساس میکنم زگیل تناسلی باشن ازتون راهنمایی میخوام اگه امکانش باشه عکسم براتون میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر سامان یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام دکتر به محض اینکه کیرم سفت میشه ارضا میشم هیچوقت کیرم دو دقیقه نتونستم سفت نگهش دارم و توی ده ثانیه ارضا میشم ممنون میشم کمکم کنی و چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
      اسپری لیدوکائین 10 درصد یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 194 مشاهده پرسش
    با سلام
    دقیقا زی کلاهک و‌در ناحیه ختنه گاه چیزی شبیه از بین رفتن قسمتی از پوست و با عمق بسیار بسیار کم بوجود آمده حدود یکسال،حاشیه این واضح هست اما مشخص است که یک لایه بسیار نازک از پوست از بین رفته
    این اتفاق در دیککسال اخیر در حد بسیار کوچک و دو مورد هم روی خود کلاهک افتاده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر سوده پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام عرض میکنم.
    اقای دکتر من ازمایش hpv دادم و از نوع ۱۶ بود.رفتم دکتر زنان و گف که زگیل ندارم.برام کولپسکپی انجام داد و گف که سالمه و هیچی نیس.و برام واکسن و قرص فوریفر ایمیوبلند نوشت.من خیلی نگرانم چون خطرناک ترین نوعو دارم همش استرس دارم.ایا این کارایی که گفته رو انجام بدم دیگه خطری نداره؟یا امکان دفع ویروس از بدنم وجود داره؟
    شریک جنسیمم از نوع ۶ داره
    تو روابط جنسیم با اون باید چه اقداماتی انجام بدم؟
    ایا رابطه اورال باهاش باعث میشه توی دهنم زگیل بزنه؟
    اگه من واکسن بزنمو قرصو مصرف کنم باز امکان زگیل زدن دارم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید.من خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر یاسمن پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 162 مشاهده پرسش
    آلت تناسلی شوهرم لکه های کبود رنگی پیدا کرده که اول به اندازه یک عدس بود ولی الان بعد از دو ماه ۲ برابر پهن تر شده و کمی هم پوسته پوسته شده ولی درد و خارش ندارد مشکلش چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید