به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احمد پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 365 مشاهده پرسش
    سلام دکتر بیضه سمت راستم خیلی کوچک شده و درد شدید دارم یک بار تمام عصب ها رو سوزوندن ولی فایده نداشت الان میگن باید درش بیارم نظر شما چیه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترخسته نباشید.من چند روز پیش متوجه شدم ک زیر کلاهک التم یه قسمت خیلی کوچیک زخم شده.حالت ساییدگی.ک وقتی صابون میخورد قرمزتر سوزش ایجادمیشه.بد دوروز ک رفتم حموم تقریبا خوب شده بود منتها باز باصابون داشتم میشستم دیدم باز زخم تازه شد یخورده اینورترشم حالت زخم ایجاد شد.رفتم دکتر ارولوژی ماینه کرد گفتن.حساسیت.نگرانم ک بیماری ویروسی یا میکروبی نباشه مثل سفلیس.مجردم هستم.ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      این ها نوعی اگزما و آلرژی پوستی است
      شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و بعد از استحمام لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 39 سالمه میخواستم بدونم که عدد PSA نرمال با توجه به اینکه پدرم 70 سالشه و مشکل پروستات داشت و 2 سال پیش عمل رادیکال پروستات انجام دادند برای من چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    دکتر من حدود یک سال هست که دارو های متعدد برای باردار شدن استفاده میکنم به دستور ماما که مترو نیدازول وچند تا دارو ی واژینال اما پزشکم دوماه پیش داروی داد برای باردار شدنم بعد از مصرفش پانزده روز دوره قاعدگیم عقب افتاد بعد از منفی شدن ازمایش بارداری به من امپولی تجویز کرد که پریود بشم که بعد استفاده یک هفته کشید تا پریود بشم بعد از روز پنجم پریودم برام قرص روکین تجویز کرد چهار روز به سختی و درد معده شدید قرص یک الی دو روز مصرف نکردم که این عمل من باعث خونریزی شد روز چهارم به متخصص زنان مراجعه کردم که ده عدد قرص برای جلو گیری از بارداری و قطع خونریزی ب من داد و چاره ساز نشد که بعد از ده روز استفاده دوباره قرص روکین وترنسید رو تجویز کرد هردو این قرص ب حدی ب من فشار میارن که واقعا موقع مصرف ترس و استرس دارم ب دلیل معده درد و حالت تهو شدید هنوز بعد مصرف بیست روز خونریزیم قطع نشده ایا تاثیر بدی روی مجاری ادراری کلیه و مثانه نخواهدداشت مصرف یک سال دارو خواهش میکنم راهنمایم کنید و کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    من بیستو پنج روز خونریزی داشتم شبیه به قاعدگی که با مصرف قرص روکین و ترنسید خوب نشدم
    پزشکم دستور سونوگرافی تخمدان و ازمایش بارداری دادن جواب ازمایشم منفی بود جواب سونو تخمدان هم طبیعی بود تقریبا اما داخل سونو گرافی نوشته بود به طور اتفاقی دبری اکوژن در مثانه مشاهده شد خواستم ببینم ایا ممکن خونریزی به این مساله مربوط باشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید