به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
خبات سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
سلام و عرض ادب اینجاب پسری 29 ساله مجرد هستم و هیچگونه دردی در شکم یا بیضه ندارم و فقط کیسه بیضه هام خیلی درازن و به دکتر مراجعه کردم بلد از معاینه گفتند واریکوسل دارید و یک سنوگرافی برام نوشتن و نتیجه:
بیضه های دوطرف با ابعاد و اکوی نرمال رویت شد
– توده یا ضایعه ای فضاگیر در بیضه ها مشاهده نمی شود.
قطر اپیدیدیم دوطرف نرمال می باشد.
– قطر وریدهای پامپینی فورم سمت چپ 28م.م دیلاته می باشند.
– قطر وریدهای پامپینی فورم سمت راست نرمال می باشند.
– تصویر یک دیفکت 8 م.م با هر نییشن امنتوم در کانال اینگوینال راست دال بر هرنی اینگوینال راست رویت می شود.
— تصویر یک دیفکت 7 م.م با هر نییشن امنتوم در کانال اینگوینال چپ دال بر هرنی اینگوینال چپ رویت می شود.
حالا خواستم بدونم ایا نیاز به جراحی دارم یا نه؟
در شرف ازدواجم ایا مشکلی ندارم برای ازدواج ؟اگر نیاز به جراحی دارم میتونم چند سال دیگر مراجعه کنم؟- سلام اقاي دكتر
نامزد من چندتا خال ريز روي آلتش داشت كه ازمايش hpv داد و مشخص نوع ١٨، 6 و 4٣ داره. چون با هم رابطه داريم من هم ازمايش hpv دادم كه نوع 6 و١١ رو زده برام. نميدونم نوع ١١ براي من از كجا اومد، چون نامزدمن نوع ١١ رو نداره و من هم قبل از ازدواج اصلا با هيچ كس هيچ نوع رابطه جنسي نداشتم و هميشه بهداشت فرديمو رعايت كردم.
من ازمايش پاپ اسمير دادم نرمال بود و همسرم زگيل هاشو كرايو كرد، اما يك خال خيلي ريز كه در انتهاي الت تناسليش هستش (اندازش يكم كوچك تر از انتهاي سوزن ته گرد هستش) رو كرايو نكرد، اندازه اين خال خيلي ريز هستش و وقتي روي اين خال با سرانگشت كشيدم يه مقدار خيلي خيلي كم يه كوچولو از پوست برجسته اس، البته با دقت خيلي زياد برجستگيش احساس ميشه، البته يه خال خيلي ريز هم سر التش هست كه دكتر بهش گفت برجسته نيست و نياز نيست كرايو بشه. اين خال خيلي ريز هم كه انتهاي التش هست رو كرايو نكرد، نميدونم پزشك متوجه اين خال ريز نشد يا اينكه فكر كرد زيرپوستيه.
من الان يك ماهه كه فكرم خيلي درگير اين بيماري شده و وسواس اين بيماري رو گرفتم. شايد از نظر دكتر نياز نبوده كرايو بشه ، و من زيادي حساس و وسواسي شدم نسبت به اين بيماري.
عكسارو فرستادم براتون ، از فاصله خيلي نزديك گرفته شده ، بنظرشما نياز به كرايو بوده اما نشده؟
ممنونم از لطفتون و وقتي كه ميذاريد🙏🏼 - سلام و با عرض احترام خدمت آقای دکتر.آقای دکتر من ۱۵ سال سن دارم آلت من ۷سانتی متر و دور آلت من ۷ سانتی متر هست و از پدر و مادرم خجالت میکشم که این موضوع رو با اونا در میان بزارم.من چیکار کنم تا آلتم بزرگتر بشه.شما رو بخدا زود جواب بدین.مرسی از لطفتون.
- سلام خسته نبلشید خدمت شما من مدتی بود که خودارضایی انجام میدادم بعد 2سال ریزش ادرار گرفتم و بعد کم کم حس تخلیه نشدن کامل تا الان دوسال که داروی ترازوسین و تاموسلین و فلوکساسین مصرف کردم ولی بهتر نشدم مشکل اصلی من اینکه بعد ادرار احساس تخلیه نشدن و سوزش زیر بیضه ها تو مجرا دارم همه ازمایش ها هم سالم بود کشت ادرار تنگی و…ازمایش نوار مثانه هم دادم منتها همون شب ازمایش تو خواب ازم منی خارج شده بود
- سلام
1- در بچگی که ختنه کردن یه قسمت یه ختنه نشده یا اسکار شده، الان یه قسمت زیر و نزدیک کلاهک آلتم گوشت اضافی هست که تمیز کردن اون قسمت همیشه نگرانم میکنه مبادا عفونت بمونه. میخواستم بدونم با چه روشی میشه حذفش کرد؟
2- مشکل دیگه مایع قبل از منی که از مجرا خارج میشه رو ندارم، زمان خود ارضایی خیلی طول بکشه در حد یک قطره شاید کمتر میاد، علتش چی ميتونه باشه و راه درمان چی داره؟
3- واریکوسل در بیضه راست دارم که چند وقته درد ندارم، آیا لزومی به عمل جراحی هس؟ بعضا زالو درمانی رو شنیدم خوب جواب میده تویه بهبود واریکوسل
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

