به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر میثم سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    سلام . دکتر من دو بار بخاطر تنگی مجرا عمل کردم(سیستوسکوپی). ولی بازم همین مشکل رو دارم بخاطر همین مشکل موقع ارضا شدن آبم کامل بیرون نمیاد و چند قطره میاد. میخوام بدونم با عمل باز جواب میگیرم. و هزینش چقدر میشه. میتونم تلفنی با شما صحبت کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام

      ابتدا بایستی عکس جدید از مجرای ادراری بنام RUGبگیرید تا بعدش بشه نظر داد

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 605 مشاهده پرسش
    بنده دچار مشکل ادراری هستم و مثانه ام درست فرمان نمیده البته دچار ibs هم هستم ، مشکل ادراری من از تیر ماه 98 شروع شده دو بار هم به متخصص مراجعه کردم ولی نتیجه ای نداشت برام، مثانه درست عمل نمیکنه و دیر تخلیه میشه و به روده و مقعد هم فشار وارد می کنه سونوگرافی هم دادم ، سوزش ادراری هم اصلا ندارم ، سونوگرافی کاملا نرمال بود و هیچ گونه عفونت ادراری هم در آزمایش مشاهده نشده ، می خواستم اگر ممکنه برای درمان راهنمایی کنید ،من 36 سال سن دارم و در رنج سنی نیستم که دچار بزرگی غده پروستات بشم ، این مشکل شدیدا منو دچار اضطراب کرده ، چون بخاطر ویروس کرونا نمی تونم برم بیمارستان ، اگر ممکنه برای درمان راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر علی دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
      آقای دکتر مثانه درست فرمان نمیده و یک مسئله ای که یادم رفت بگم این هست که اضطراب شدیدی دارم و هر کاری می کنم نمی تونم خلاص بشم اگر ممکنه در اون رابطه هم راهنمایی کنید
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام
      با توجه به سن تان و نرمال بدن سونو و آزمایشات به نظر میرسه مشکل شما ریشه روانی و عصبی داشته و ناشی از اضطراب باشه لذا به نظر من کنترل اظطراب به کمک یک روانپزشک میتونه مشلات مثانه شما را برطرف کند.

    3. تصویر کاربر علی سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
      جناب دکتر بسیار سپاسگذارم از شما ، خداوند اموات شما را قرین رحمت خود قرار دهد
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلامت باشید

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر اعلایی دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام .من ۸ ماه پیش عمل واریکوسل وهرنی چپ انجام دادم در فصل گرما و براثر عرق کردن ناحیه بین عمل و بیضه ام درد و احساس خارش میکند علت و درمانش چیست .شغلم شاطری هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام

      برای خارش می توانید از پودر بچه استفاده کنید صبح ها قبل از بیرون رفتن از منزل بزنید. برای درد هم در مواردی که شدید بود میشه ار کپسول سلکسیب استفاده کرد

  • تصویر کاربر باران دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشيد من ٣٢ سالمه متاهلم و يك دختر دارم دكتر من ٢ سال پيش ازمايش اچ پي وي دادم كه نتيجه تايپ ٥٦ و ٦٦ شد البته قبلش واكسن گارداسيل ٤ گانه زده بودم دو سال پيش ازمايش رو تكرار كردم كه تايپ ٤٥ رو نشون داد و تايپ ٦ البته هيچ وقت زگيل نداشتم هيچ وقت هيچ ضايعه اي نداشتم دكتر همش ميترسم سرطان زبان هنجره يا دهان بگيرم ايا امكانش هست ؟و اينكه ممكنه اين ازمايشها اشتباه شده باشن؟ اخه هر كدومش يه تايپ ويروس رو نشون دادن و اينكه با توجه به اينكه ٤ سال پيش واكسن ٤ گانه زدم ميتونم الان دوباره واكسن ٩ گانه بزنم عكس زبانم هم براتون ميفرستم ممنون مي شم كمكم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام
      دكتر خسته نباشيد من ٣٢ سالمه متاهلم و يك دختر دارم دكتر من ٢ سال پيش ازمايش اچ پي وي دادم كه نتيجه تايپ ٥٦ و ٦٦ شد البته قبلش واكسن گارداسيل ٤ گانه زده بودم دو سال پيش ازمايش رو تكرار كردم كه تايپ ٤٥ رو نشون داد و تايپ ٦ البته هيچ وقت زگيل نداشتم هيچ وقت هيچ ضايعه اي نداشتم دكتر همش ميترسم سرطان زبان هنجره يا دهان بگيرم ايا امكانش هست ؟……………………احتمالش بی نهایت کمه
      و اينكه ممكنه اين ازمايشها اشتباه شده باشن؟…………………………بله احتمال خطا هست
      اخه هر كدومش يه تايپ ويروس رو نشون دادن و اينكه با توجه به اينكه ٤ سال پيش واكسن ٤ گانه زدم ميتونم الان دوباره واكسن ٩ گانه بزنم؟…………………بله
      عكس زبانم هم براتون ميفرستم ممنون مي شم كمكم كنيد………………………..همه چیز طبیعه 

      به نظرم بی جهت دارید وسواس بخرج می دهید فعلا که ترس از بیماری داره شمارو می کشه نه خود بیماری

  • تصویر کاربر نفيس دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    سلام من پريود بودم متوجه شدم روي بدنم اينو زدم
    اينا زيگيل هستن؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر بافت طبیعی هستند

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید