به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
فواد پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
با سلام خدمت دکتر
من جوانی 25 ساله مدت ها مشکل تنگی مجرای ادراری رو داشتم. 2 بار با دستگاه عمل جراحی کردم بازم ادرارم طبیعی نیس میخواستم بپرسم با عمل جراحی باز مشکلم کاملا بر طرف میشه؟ عوارض و مشکلات این عمل و کلا اطلاعاتی در مورد این عمل میخواستم
با تشکر-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
قبل از هرچیزی بایستی عکس رنگی مجرای ادراری شما را بببینم تا قضاوتی از محل و طول و شدت تنگی داشته باشم
-
- سلام اقای دکتر ۱۶ ساله هستم حدود یکسالی میشه که در قسمت زیرین بیضخ سمت چپم یک بافت ملتهب رگ مانند وجود داره و در بهضی مواقع حتی بدون نیاز به تماس قابل مشاهدس ، میخواستم بدونم به نظر شما چه بیمارییه ؟ واریکوسل یا سرطان در ضمن یکسری توده ی رگ مانند دیگه ( کوچکتر ) هم وجود داره که قابل توجه است ، ممنونم از زحمات شما
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
بهتره معاینه شوید
-
- با سلام و خسته نباشيد
آقاي دكتر من ٢٠ سال سن دارم و بعد از خوندن مقاله مفيد شما توجهم به اين انحراف معطوف شد.
چند سوال داشتم از خدمتتون
١-با توجه به اين عكس اين بيماري مادرزادي است يا نوع اكتسابي؟
٢-آيا اين ميزان انحراف در آينده ايجاد مشكل ميكند و به جراحي نياز دارد و يا با درمان غير جراحي حل ميشود؟
٣-اگر اين بيماري اكتسابي است در فاز حاد است يا مزمن؟ و آيا امكان پيشروي دارد؟
من عكس را در ضميمه برايتان ارسال كردم ممنون ميشوم كه نگاهي به آن بياندازيد.
پيشاپيش تشكر ميكنم از صبر و حوصلتون و سايت بسيار خوبتون-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
١-با توجه به اين عكس اين بيماري مادرزادي است يا نوع اكتسابي؟……………………..هر دو حالت می تواند باشد این سوال را خودتان باید پاسخ دهید
٢-آيا اين ميزان انحراف در آينده ايجاد مشكل ميكند و به جراحي نياز دارد و يا با درمان غير جراحي حل ميشود؟……………………..مشکلی ایجاد نمی کند و درمانی نمی خواهد
٣-اگر اين بيماري اكتسابي است در فاز حاد است يا مزمن؟ و آيا امكان پيشروي دارد؟…………………..حاد یا مزمن بودنش بستگی دارد که از کی بوجود آمده باشد
-
- سلام دکتر خسته نباشید. بخشید می خواستم بدونم قوی ترین آنتی بیوتیک برای درمان پروستاتیت باکتریال مزمن چیست؟ چون مدتی است آموکسی سیلین 500 مصرف می کنم و نتیجه نداشته است. بسیار ممنونم از اینکه وقت و دانش خود را به هموطنانتان هدیه می دهید.
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
سفیکسیم و افلوکساسین قوی ترند
-
- سلام من مدت ۹ماه است گه زگیلم را فریز کردم و دوبار به دکتر مراجعه کردم و گفتند فعلا زگیل ندارم ۹ماهه حامله هستم ایا میتوانم طبیعی زایمان کنم یا خطرناک است؟ممنون
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
اگر در آزمایشات و معاینات دخلی منفی بود و مبتل نبوده اید منعی برای زایمان طبیعی ندارید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

