به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
بهنام دوشنبه ۱۰ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
باسلام و عرض ادب،بنده به بیماری مولوسکوم مبتلا شده بودم،در طی 8 ماه،چهار بار الکترو کوتر برای درمان انجام دادم،از دفعه آخر که دو ماه می گذرد درحال حاضر چهار دانه مولوسکوم هنوز موجود است،آیا باز هم باید الکتروکوتر کنم یا نیاز به درمان نیست و خودبخود محو می شود؟؟ باتشکر-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
درمان الزامی نیست و ظرف یکسال بتدریج برطرف می شود فقط از انتشار آن بپرهیزید با عدم خاراندن، تیغ زدن و ………………
-
- من توضیح کاملی نمیتونم در مورد کلشت ناخن بدم
فقط هفت اذر که کاشت ناخن داشتم پانزدهم ماه بعد رفتم ازمایشگاه ازمایش ایدز دادم که منفی بود لازم هست دوباره ازمایش بدم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
بله ۶ هفته بعد هم تکرار کنید
-
- سلام دكتر! من مبتلا به تايپ ١٦ هستم . رابطه دهاني هم داشتم .
١- چقدر ممكنه مبتلا به زگيل دهاني شم ؟
٢- از چه راهي ميشه فهميد زگيل در داخل حنجره وجود داره و راه درمانش چيه؟؟؟ دستگاه ليزر توي حلق هم ميره؟؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
١- چقدر ممكنه مبتلا به زگيل دهاني شم ؟ ………………………..هیچ درصدی را نمی توان بیان کرد
٢- از چه راهي ميشه فهميد زگيل در داخل حنجره وجود داره و راه درمانش چيه؟؟؟ دستگاه ليزر توي حلق هم ميره؟؟………………………از متخصص گوش و حلق و بینی بپرسید
-
- سلام سر التم کمی رو به پایین و قطر سرش از لوله کمتر است مشکلی دارد
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۰ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
در حد کم مشکلی ندارد
-
- با سلام خدمت جناب آقای دکتر جباری
آقای دکتر بنده 27 سال سن دارم و در ناحیه بیضه سمت چپ احساس درد می کنم البته همیشگی نیست دکتر سونوگرافی برایم نوشت که الحمدالله هیچ مشکلی نداشت اما این درد از زیر شکم قسمت چپ شروع و به بیضه سمت چپ ادامه پیدا می کند آقای دکتر تو رو خدا بنده چه کار انجام دهم ؟ لازم به ذکر است بنده خیلی پشت میز می نشینم آیا احتمال دارد این باشد-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۴ اسفند ۹۴( 1 دهه پیش)
سلام
بله می تواند از زیاد پشت میز نشستن باشد هر یکساعت پشت میز را با 5 دقیقه راه رفتن و حرکات کششی جبران کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

