به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مرضیه سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر من در حال حاضر ضایعه ای ندارم اما نتیجه ی ازمایشم از ضایعه نوع 6 و 51 هست . ضمن اینکه هایمنم سالم هست چطوری تست پاپ اسمیر بدم ؟ از سرطان رحم خیلی وحشت دارم . بایستی چیکار کنم ؟ضمن اینکه ایشون هم در حال حاضر دو ضایعه دارن که عکسش رو میفرستم خدمتتون . چی دستور میفرمایین . ما بیایم مطب خدمتتون ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر عباس چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    درود برشما
    42سال سن دارم مدت 8ماه درد خفیف در ناحیه زیر شکم مبتلا شدم .چند پزشک اورولوژی رفتم و تشخیص پروستاتیت را دادن .مدت 7ماه انتی بیوتیک استفاده کردم ولی متاسفانه هنوز این مشکل وجود دارد و تقریبا از لحاظ عصبی بهم ریختم .خواستم بدونم جز آنتی بیوتیک راه حل دیگه ایی هم هست ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر نسيم چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من قبلا حدود ٤ سال پيش زگيل داشتم خيلي كم
    بعد از يكسالي كه ديگه نزد دوباره آزمايش پاتولوژي دادم جواب منفي بود و گفتند نداري! و البته من تمام اين ٤ سال دايما چك كردم پوستم رو و نداشتم. مجرد هستم و نزديكي هم نداشتم.
    امروز متوجه اينها شدم !
    عكس رو براتون ميفرستم
    نميدونم تگ هستند يا زگيل و آيا احتياج به نمونه گيري دارند يا خير
    ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد و البته اسم و ايميل هم ديده نشه لطفا
    ممنون 🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 190 مشاهده پرسش
    امیررضاافروز۱۰ساله یه کمی توپولترهم هست التش اندازه ۳سانت هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر ارسلان چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام من بيضه هام كوچيكه رفتم دكتر برام هاش سي جي و هاش ام جي نوشته ميخواستم بدونم چقد تاثير داره براي باروري چون دكتري كه رفتم بهم توضيحي نداده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید