به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پرهام چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    سلام .سن 18من قد178.وزن72.طول آلت من 14.5 سانت است آیا مشکلی دارد.راه برای کنترل زود ارزایی وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      14 و نیم طبیعی است. با ازدواج بتدریج بهتر می شود البته نه همیشه لذا تا آنزمان نیاز به کاری نیست
  • تصویر کاربر س پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1270 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید پزشک محترم
    من27 سال دارم بصورت مادرزادی هیپوس پادیاس داشتم.تقریبا دوسال پیش که سرباز بودم تو بیمارستان امام سجاد تهران عمل کردم منتها پزشک جراح تنگی مجرا روتشخیص ندادند و 4.5روز بعد عمل بخاطر اینکه تو ادرار کردن مشکل داشتم کم کم بخیه شروع به باز شدن کرد این بار جای 2 سوراخ سه سوراخ کنار هم ایجاد شد با بیمارستانم تماس گرفتم پزشکی که جوابمو دادند گفتن باید سوند بذارید رفتم پیش پزشکم ناراحت شدن و گفتن تا 6 دفعه عمل کردن طبیعیه.بعد از اون بخاطر واریکوسل دوباره عمل کردم و پزشکی که منو مورد معالجه قرار دادند تنگی مجرا رو تشخیص دادن و بعد از عمل تقریبا 10 روز سوند داشتم و خیلی هم اذیت شدم چندروزی مجرا خوب بود بعد از اون برگشت به حالت گذشته.دکتر عزیز به طور وحشتناکی اعتمادمو نسبت به جراح از دست دادم نمیدونم باید چکار کنم از طرفی چون زیاد عمل شدم از سوزن و اتاق عمل و…ترس خیلی زیادی دارم.بعضی از مواقع از هر 3 جا در سه جهت ادرارم خارج میشه سوزش زیادی هم داره(آزمایش دادم هیچ مشکلی ندارم)نزدیکی هم که واقعا بخاطر درد و سوزش زیاد جرات ندارم انجام بدم.از نظر روحی و جسمی دارم آزار میبینم چکار کنم به نظر شما؟اسم بیمارستان که میاد 4 ستون بدنم میلرزه.شاید 3.4میلیمتر زیر جای اصلی 2 تا سوراخ داره با سوراخ اصلی میشه 3 سوراخ.از شانس بد من پوست اضافی هم ندارم که بشه پیوند زد البته اگه قابل پیوند باشه و مشکلات بعدی مثل عفونت بوجود نیاد ممنون میشم راهنماییم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      البته از مخاط دهان هم برای اینکار پیوند میزنند ولی قبلش بایستی معاینه شوید
    2. تصویر کاربر س پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام وصبح بخیر خدمت شما
      ممنون از جوابتون،الان چیزی که خیلی برام مهم هستش اینه که با ترس و درد عمل چطور باید کنار بیام،چند روز باید سوند بزنم؟من سری پیش هیپویپادیاس،هرنی اینگوینال،تنگی مجرا و واریکوسل رو عمل کردم،واقعاً دیگه ترس دارم،نمیدونم کسی اندازه من این همه مشکلات اورولوژی داره یا نه.
      من ساکن رشتم پزشک متخصص خوب میشناسید معرفی کنید یا باید بیام تهران؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مرتضي چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقاي دكتر
    بنده احساس درد و سوزش در ناحيه مجرا دارم مانند اينكه سوند در مجرا ادراري باشد
    ازمايش مختلف انجام دادم همكي منفي بوده است و جيزي رويت نشده است
    درد و سوزش بنده دايمي است و مانند اين است كه سوند ادراري را درون مجرا مي باشد و بيررن نمي اورند كه باعث سوزش شديد و درد ميشود
    به نظر شما جه كار بايد كنم و جه دارويي را مصرف كنم وايا درمان دارد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      تابحال سیستوسکوپی شده اید؟اگر شده اید نتجه اش چه بوده است
    2. تصویر کاربر مرتضي چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      بله انجام دادم و ضايعات بتيشيال ديده شد
      ايا مشكل از بروستات است يا التهاب مجرا يا مورد ديكه
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر اگه برای کیستم دکتر نرم خطرناکه چون وضعمون خوب نیست نمیشه براش دارو بگید خواهش میکنم؟تو رو خدا کمکم کنید ایا اگه سال بعد برم اشکال داره چون کنکور هم دارم امسال رو با دارو کنترل کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      اگر عفونت نکرده باشد دارو نیازی نیست
  • تصویر کاربر شکوفه چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.
    منظورم این بودک اون تعدادزیگیلی ک داشتم خوب نمیشد یااگر یکی دوتاش خوب میشد دوباره دقیقا همون جای قبلی برمیگشت.
    راستی اقای دکتر یکبارهم فریزکردم ولی بی فایده بود.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با لیزر کاملا زگیل های موجود برطرف می شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید