به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
هستی یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 744 مشاهده پرسش
با سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم الان مدتیه که من زیر شکمم درد میکنه ولی به صورتی نیست که دردش قابل تحمل نباشه ولی دمنوش های مختلفی مصرف کردم قرص عفونت خوردم ولی همچنان درد رو دارم میخواستم بدونم علت چیست باتشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
درد زیر دل م یتواند بدلیل مشکلات مثانهع رحم یا گوارشی باشد که هر کدام بررسی جداگانه داشته و گاه با شرح حال و معاینه می توان نظر داد
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد من شهریور سال پیش رابطه جنسی داشتم به صورت سطحی بود بعد از اون قضیه 6 ماه بعد داخل واژن ی زائده در اومد پیش دکتر زنان زیادی رفتم میگن ولش کن بزار بمونه میگن چون جای حساسی ممکن پرده ام آسیب ببینه ی دکتر بهم گفت بیا لیزر کن که بازم ترسیدم میگن لیزر باعث پخش شدن در جاهای سالم ميشه آقای دکتر من دختر نميتونم تست بدم چقد احتمال داره که مبتلا به سرطان رحم بشم بعد الان زگیل های من حدود 5 هستش با انجام لیزر میگن بد تر ميشه بعد من 4 ماه که زگیل دارم و من نميدونستم با لیزر احتمال داره از بین بره با تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
با لیزر براحتی از بین می رود و معمولا آسیبی به پرده نمی رسد .اگر سکس داخلی نداشته اید رحم و دهانه ی رحم مبتلا نمی شود و نیازی هم به تست از این بابت نیست.
-
- سوال قبل
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
سوال قبل چی بود؟
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد من شهریور سال پیش رابطه جنسی داشتم به صورت سطحی بود بعد از اون قضیه 6 ماه بعد داخل واژن ی زائده در اومد پیش دکتر زنان زیادی رفتم میگن ولش کن بزار بمونه میگن چون جای حساسی ممکن پرده ام آسیب ببینه ی دکتر بهم گفت بیا لیزر کن که بازم ترسیدم میگن لیزر باعث پخش شدن در جاهای سالم ميشه آقای دکتر من دختر نميتونم تست بدم چقد احتمال داره که مبتلا به سرطان رحم بشم بعد الان زگیل های من حدود 5 هستش با انجام لیزر میگن بد تر ميشه بعد من 4 ماه که زگیل دارم و من نميدونستم با لیزر احتمال داره از بین بره با تشکر
- باسلام من پسری 21سالع هستم تا دوسال قبل خودارضایی میکردم به مدت 5سال یعنی از 14سالگی که سن 16شدید شد سن 19ترک خودارضایی کردم تا 6ماه مشکلی نبود ولی بعد باکمترین تحریک چشمی ارضا میشدم یا حتی بدون تحریک ارضا میشم یک سال قبل از کلیه تاپاین بیضه مرقد درد داشتم گاهی ام تیر میکشید به دلیل نبود متخصص ارولوژی رفتم پیش متخصص داخلی سونوگرافی نوشت از بیضه و کیله واریسکول وگرفتگی که گفت نداری همه بود جز پروستات الان جدیدا رنگ ادرارم خیلی زرد شده درصورتی که من روزی 12.13 لیوان آب میخورم گاهی اوقاتم موقع مدفوع مایع ای که مشخصه منی نیست سفیذه چون معنی من زرده و باسوزش میاد بیرون اکثرا ولی مثل منی لزجه میزنه بیرون دکتر متخصص داخلی برا انزالا بدون دلیل گفت طبیعیه 10روز یه بار هر روز باشه خطرناکه آیا درسته ؟؟؟؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

