به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
    سلام من در حالب سمت راست سنگ سیزده میل داشتم که عمل کردم الان یک سوند در داخل حالب من هست ولی مشکل من خارش بسیار شدید آلت تناسلیم از داخل هست و هی احساس میکنم ادرار دارم ولی ندارم این خارش رو چگونه کنترل کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      برای خارش قرص ستریزین روزی یکی بخورید ولی تا زمانی که دبل جی هست آزار و اذیت هم هست
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۵ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    با سلام میخواستم از حضورتون بپرسم که آیا بعد از بلوغ پیران آیا طبیعی است که مدام رختخوابشون لک باشه واون لکه هم زرد رنگ باشه؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر پریسا یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    با سلام
    حدودا دوهفته بعد از سزارین خارش شدید تناسلی گرفتم به‌همراه التهاب فراوان
    دکترم گفت ضایعه پوستیه به نظر میاد زگیل باشه
    و همین
    دکتر رفتم گیاهی چون شیر میدادم گفتن نمیشه قرص بخوری
    اقای دکتر 2ساله فقط خارش دارم و گاهی ملتهبو قرمزه
    به خدا زندگی نمیکنم
    کاش کمکم کنید
    الان که پسرمو‌از شیر گرفتم بهم اسیکلویر یک‌گرمی دادن هر 8ساعت بازم فایده نداره
    ساعت 4صبحه و من هنوز از شدت خارش و ناراحتی بیدارم
    هر شبو روزم همین شده
    کمکم میکنید؟ با سلام
    حدودا دوهفته بعد از سزارین خارش شدید تناسلی گرفتم به‌همراه التهاب فراوان
    دکترم گفت ضایعه پوستیه به نظر میاد زگیل باشه
    و همین
    دکتر رفتم گیاهی چون شیر میدادم گفتن نمیشه قرص بخوری
    اقای دکتر 2ساله فقط خارش دارم و گاهی ملتهبو قرمزه
    به خدا زندگی نمیکنم
    کاش کمکم کنید
    الان که پسرمو‌از شیر گرفتم بهم اسیکلویر یک‌گرمی دادن هر 8ساعت بازم فایده نداره
    ساعت 4صبحه و من هنوز از شدت خارش و ناراحتی بیدارم
    هر شبو روزم همین شده
    کمکم میکنید؟ ممنون میشم جوابمو بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      الان بچه شیر می دهید؟
    2. تصویر کاربر پریسا شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      خیر اقای دکتر
      حدودا دو ماهی میشه که دیگه شیر نمیدم
      و ممنونم از شما به خاطر وقتی که گذاشتید
    3. تصویر کاربر پریسا شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      خیر اقای دکتر
      حدودا دو ماهی میشه که دیگه شیر نمیدم
      و ممنونم از شما به خاطر وقتی که گذاشتید
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      این ضایعات در عکس که من می بینم آنژیوکراتوم هستند نه زگیل تناسلی
      مدتی قرص ستریزین روزی یک عدد بخورید و پماد هیدروکورتیزون شب ها بمدت ۲ هفته بزنید و هر روز با کرم اوسرین چربی کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سمانه شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 231 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشين من نزديك يك هفته است كه قسمت سخت كام زبانم سفت شده و درد داره روي زبونم و لپم هم چنتا تارل قرمز زده من عكساشون رو ميفرستم ببينيد اينها زگيل هستند؟
    دكتر خيلي ممنون ميشم جواب بدين من خيلي نگران هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم توسط متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوید
  • تصویر کاربر ساسان شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید من واریکسل گرید 2 دارم و میخواهم در گزینش نیروی انتظامی شرکت کنم- ایا در گزینش قبول خواهم شد؟سباس گزارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      اطلاعی از قوانین نیروی انتظامی ندارم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید