به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
Arash شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
Salam aqaye dr man be ellat khod erzai tolani faqat y bar bod qesmat dore kolahak va khatne saeede shode va hodode domahe dard daram vaqati k b lebas ziram barkhord dare .
15 roz rabete nadashtam dardesh arom gereft vali baade rabete dobare dardam shoro shode lotfan komakam konid hamsaram kheili narahate man y eshtebahi kardam kheili ham pashimonam ax vasaton ersal mikonam dar in moddat az pomad zink va zedde eltehab ham estefade kardamvali baade 15 roz k aram migire ba y rabete dard shoro mishe.-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
از کرم اوسرین بصورت همیشگی روز ی دو بار استفاده کنید در حمام از شامپو بچه برای شستن تناسلی استفاده کنید ومدت ۲ هفته هم شب ها پماد هیدروکورتیزون بزنید و تا دو ماه هم حداقل سکس نداشته باشید -
Arash شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
مرسی دکتر جان فقط اینکه کرم اوسرین چند نوع داره ظاهرا . کدومشو بگیرم -
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
چندان فرقی با هم ندارند بیشتر باید نقش مرطوب کننده داشته باشد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام جناب دکتر از عنایت و لطف شما به من بخاطر جواب سؤالم تشکر میکنم جناب دکتر الان چهار روز از گذاشتن دابل چی گذشته ادرارم خیلی منقطع و کم وبدفعات متعدد هر بیست دقیقه یکبار آنهم چند قطره دفع میشه احساس میکنم هنگام غروب دردم بیشتر وبیحال میشوم محل دفع ادرارم فشار فوق العاده ای وارد میشه کلیه ام هر از گاهی تیر میکشه مسکن فقط قرص دیکلوفناک بهم دادن خواهش میکنم راهنمایی ام بفرمائید
- با سلام ،
مرد 34 ساله هستم، دوسال یا بیشتر که توده کوچکی در مقعدم مشاهده کردم که اخیرا بزرگتر شده است
هشت ساله ازدواج کردم و رابطه به جز همسرم هم نداشتم
ولی با مطالعه مشکوک شدم شاید زگیل تناسلی باشد
هنگام یبوست هم گاهی کمی خونریزی میکند،
عکس را ارسال میکنم، ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.
نیازی به نمونه برداری هست یا نه-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
این توده همورویید هست
-
- آقای دکتر سلام من تقریبا یکماهیه خود ارضایی داشتم …و دو هفته اخیر به هفته ۳ بار رسید الان کمی سوزش در سر ناحیه تناسلی دارم میخواستم ببینم مشکل جدی هست و با ترک این رفتار مشکلم حل میشه؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
با ترک رفتار برطرف می شود.
-
- حدود بيش از دوماه قبل يك عدد برجستگي در بيرون ناحيه تناسلي خود مشاهده كردم و آزمايش انجام دادم اما آزمايش منفي بود و دكتر متخصص زنان گفت هيچ نوع ويروسي مشاهده نشده ولي برجستگيها اضافه شد يكبار با پلاسما از بين بردم اما الان هم تعداد زيادي مشاهده شده ، من خيلي نگرانم لطفا كمكم نماييد،متشكرم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
شما برجستگی را در بیرون دیدید ولی نمونه برداری از داخل و دهانه رحم انجام شده
در صورت تمایل عکس بفرستید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

