به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Arash شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    Salam aqaye dr man be ellat khod erzai tolani faqat y bar bod qesmat dore kolahak va khatne saeede shode va hodode domahe dard daram vaqati k b lebas ziram barkhord dare .
    15 roz rabete nadashtam dardesh arom gereft vali baade rabete dobare dardam shoro shode lotfan komakam konid hamsaram kheili narahate man y eshtebahi kardam kheili ham pashimonam ax vasaton ersal mikonam dar in moddat az pomad zink va zedde eltehab ham estefade kardamvali baade 15 roz k aram migire ba y rabete dard shoro mishe.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      از کرم اوسرین بصورت همیشگی روز ی دو بار استفاده کنید در حمام از شامپو بچه برای شستن تناسلی استفاده کنید ومدت ۲ هفته هم شب ها پماد هیدروکورتیزون بزنید و تا دو ماه هم حداقل سکس نداشته باشید
    2. تصویر کاربر Arash شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      مرسی دکتر جان فقط اینکه کرم اوسرین چند نوع داره ظاهرا . کدومشو بگیرم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      چندان فرقی با هم ندارند بیشتر باید نقش مرطوب کننده داشته باشد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نسرین پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر از عنایت و لطف شما به من بخاطر جواب سؤالم تشکر میکنم جناب دکتر الان چهار روز از گذاشتن دابل چی گذشته ادرارم خیلی منقطع و کم وبدفعات متعدد هر بیست دقیقه یکبار آنهم چند قطره دفع میشه احساس میکنم هنگام غروب دردم بیشتر وبیحال میشوم محل دفع ادرارم فشار فوق العاده ای وارد میشه کلیه ام هر از گاهی تیر میکشه مسکن فقط قرص دیکلوفناک بهم دادن خواهش میکنم راهنمایی ام بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    با سلام ،
    مرد 34 ساله هستم، دوسال یا بیشتر که توده کوچکی در مقعدم مشاهده کردم که اخیرا بزرگتر شده است
    هشت ساله ازدواج کردم و رابطه به جز همسرم هم نداشتم
    ولی با مطالعه مشکوک شدم شاید زگیل تناسلی باشد
    هنگام یبوست هم گاهی کمی خونریزی میکند،
    عکس را ارسال میکنم، ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.
    نیازی به نمونه برداری هست یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      این توده همورویید هست
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    آقای دکتر سلام من تقریبا یکماهیه خود ارضایی داشتم …و دو هفته اخیر به هفته ۳ بار رسید الان کمی سوزش در سر ناحیه تناسلی دارم میخواستم ببینم مشکل جدی هست و با ترک این رفتار مشکلم حل میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      با ترک رفتار برطرف می شود.
  • تصویر کاربر فاطمه شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    حدود بيش از دوماه قبل يك عدد برجستگي در بيرون ناحيه تناسلي خود مشاهده كردم و آزمايش انجام دادم اما آزمايش منفي بود و دكتر متخصص زنان گفت هيچ نوع ويروسي مشاهده نشده ولي برجستگيها اضافه شد يكبار با پلاسما از بين بردم اما الان هم تعداد زيادي مشاهده شده ، من خيلي نگرانم لطفا كمكم نماييد،متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      شما برجستگی را در بیرون دیدید ولی نمونه برداری از داخل و دهانه رحم انجام شده
      در صورت تمایل عکس بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید