به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر کیارش چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    من جوان ۲۰ ساله ای هستم
    التم دچار کجی رو به پایین هست
    حالا نمی دونم کجی بیش تر از ۳۰ درجه است یا نه
    خیلی ذهنم را درگیر کرده این موضوع هست
    اگه میشه لطف کنین راه درمان را بگویید
    ایا باید فیبر برداشته شود و جایگزین شود؟؟ یا با روش Pelicution امکان حل این مشکل هست ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر میزان انحنا بیش از ۳۰% می باشد ولی اگربه راحتی با دست صاف می شود و دردی ایجاد نمی کند نیاز به درمان ندارد در غیر اینصورت نیاز به جراحی و اصلاح به روش پلیکاسیون دارد
  • تصویر کاربر سيد چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما جناب دكتر جباري
    بنده سي و پنج سال دارم و اختلال در مجاري إدرار دارم از نوع هيپوسپادياس قدامي و البته منفذ إدرار هم كمي تنگ هست كه گاهي در أزمان إدرار باعث سوزش خفيف ميشه ، ميخواستم سوال كنم كه در اين سن امكان ترميم وجود دارد يا خير و ميزان هزينه عمل جراحي رو اگه لطف بفرماييد حدودا چقدر ميشه با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      ترمیم در این سن امکان پذیر است هزینه را از بیمارستان بایستی بپرسید
  • تصویر کاربر س چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشید، شش ماهی است که ازدواج کرده ام اما شوهرم نسبت به میل جنسی من بی تفاوت است یعنی بعداز پریودی تا سیکل بعدی کلا یک یا دوبار عمل نزدیکی صورت میگیرد، لطفا راهنمایی ام کنید که آیا نیاز به رفتن‌پیش دکتر دارم یا نه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر این تعد کم برای شما ایجاد نارضایتی می کند توصیه می کنم هر دو با هم برای بررسی و مشاوره به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید اقای دکتر
    قرصی برای راست نشدن آلت هست ؟ اگر هست معرفی کنید خیلی ممنون .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      هست اما عوارض زیادی داشته و توصیه نمیشه
  • تصویر کاربر امیرخندانی چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 368 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    خیلی نگرانم لطفا کمک کنید
    عکسی خدمتتون ارسال میکنم
    آیا مریض هستم یا خیر؟مشکوکم به زگیل تناسلی
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      نمی توان بطور قطع گفت زگیل هست بهتره آزمایش PCR انجام دهید تا تشخیص قطعی شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید