به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
SALAR سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 1066 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر در موقع رابطه دوتا آسنتر سرترالین 100 لستفاده کنم مشکل داره-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
اگر قبلا استفاده کرده اید و با این دارو مشکلی ندارید موردی ندارد
-
- با سلام خدمت دکتر
اقای دکتر با توجه به انحرافی که در تصویر میبینید ایا این انحراف طبیعی است یا مشکل در نزدیکی ایجاد میکند؟
با این انحراف میتوان دخول کامل الت ایجاد کرد یا خیر؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
میزان انحنا کم هست و نیازی به درمان ندارد و مشکلی در رابطه ایجاد نمی کند -
محمد سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
مرسی دکتر -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.
آقای دکتر راهی واسه بزرگتر شدن آلت تناسلی وجود داره؟
تو یکی از مقالات خوندم که از بازو چپ برمیدارن و از این حرفا که تاکیید هم کرده بودن 99درصد راضی بودن از عمل و مضرم نیست برای بدن یا آلت.
شما چی پیشنهاد میکنید؟
بنده 27سالمه و میخوام ازدواج کنم اما ترجیع دادم بعداز عمل.-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
این عملی که شما فرمودید فالوپلاستی نام دارد و برای افرادی انجام می شود که قصد تغییر جنسیت را دارند یا به دلایلی آلت زنانه دارند نه افرادی که سایز آلت طبیعی دارند اما به دلایلی قصد بزرگ تر شدن آنرا دارند. در این عمل آلت حس یک آلت طبیعی را نخواهد داشت
-
- باسلام خسته نباشید از مشکل زودانزالی رنج میبرم وزندگی زناشویم به خطر افتاده باید حتما به دکتر مراجعه کنم انواع داروها را امتحان کردم ولی متاسفانه جواب نگرفتم ممنون میشم راهنماییم کنید
- با سلام
دکتر بنده مشکلم اینکه بعد از ادرار باز حس میکنم ادرار کامل خارج نشده و با ادرار دوباره پس از چند دقه حس میکنم یک قطره خارج میشود. البته یکبار اینطوری شدم ولی وسطا خوب شد ولی بازم شروع شد . بعد از قطره دیگه تا وقتی دستشویی نرفتم این حس نیست و فقط بعد از هر بار ادرار این مشکل بوجود می آید. 24 ساله هستم ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
توصیه میکنم بعد از اتمام ادرار استبراء کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

