به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
عرفان سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 172 مشاهده پرسش
باسلام .. بنده 18 سال سن دارم و از دوران بلوغ تا به الان الت تناسلی بنده هنگام نعوذ به سمت بالا و سمت چپ منحرف میشه به طوری که سمت چپ بیشتر از 30 درجه است . ایا الان زمان خوبی برای انجام جراحی است؟ چه راهکار هایی پیشنهاد میدید؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
نده 18 سال سن دارم و از دوران بلوغ تا به الان الت تناسلی بنده هنگام نعوذ به سمت بالا و سمت چپ منحرف میشه به طوری که سمت چپ بیشتر از 30 درجه است .ایا الان زمان خوبی برای انجام جراحی است؟ ……………………..بله
چه راهکار هایی پیشنهاد میدید؟………عکس از جهات مختلف در حالت نعوظ گرفته و به ارولوژیست مراجعه کنید -
عرفان دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
تشکر . بعد میخواستم بدونم هزینه حدودی این جراحی چقدر هست؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
پنج میلیون - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- کوتاه بودن الات
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://drjabbari.com/1954
-
- سلام خسته نباشد آقای دکتر
ببخشد بابت عمل جراحی بزرگ کردن …مزاحم شدم
جای عمل رو …میمونه؟
بعد عمال چند روز باید کار نکنم؟
شل یا تغییر شکل میده؟
بعد هزینشم برام مهمه بیمه قبول نمیکنید فک کنم یعنی چقد هزینه داره!!
ممنون میشم اگه جواب بدین 🙏-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
جای عمل رو …میمونه؟…………….بله
بعد عمال چند روز باید کار نکنم؟……………..یک هفته
شل یا تغییر شکل میده؟……………………….کمی تغییر شکل میده
بعد هزینشم برام مهمه بیمه قبول نمیکنید فک کنم یعنی چقد هزینه داره!!…………………۷ میلیون
۲ سانت حداکثر اضافه میشه
-
- سلام ، ايا عكس هاي ارسالي شبيه زگيل تناسلي هستند؟؟ متخصص پوست و مو بعد از بررسي اعلام كرد كه زايده هاي ناشي از كرماي بيش از حد و …. ولي زگيل نيستند
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
به نظر من به زگیل شبیه هست البته اگر رابطه ی با غیر همسر داشته اید
-
- سلام.بنده عمل واریکوسل انجام داده ام.بعد از گذشت2سال یک توده اطراف بیضه چپ ونزدیک رگهای واریسی شده هست،لطفا راهنمایی کنید.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
بنده عمل واریکوسل انجام داده ام.بعد از گذشت2سال یک توده اطراف بیضه چپ ونزدیک رگهای واریسی شده هست،لطفا راهنمایی کنید………….بایستی سونوگرافی انجام دهید تا ماهیت توده مشخص شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

