به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
جلال جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر
من بعد از نزدیکی پوست کلاهک آلتم بد جوری حساس میشه، بطوریکه نمیشه دست به سر آلتم بزنی،انگار که پوست سائیده شده، خیلی وقت هست که اینجوری میشه، البته بعضی مواقع هم به شرت و یا شلوار که تماس حرکتی پیدا میکنه همون حالت داره ولی بعداز نزدیکی خیلی بیشر میشه برای بهبودش چکار باید کرد.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
مرتب با ویتامین آ چربش کنید و در حمام هم با شامپو بچه بشورید نه صابون
-
- با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب دکتر جباری , جناب دکتر روی شکم من سمت راست یه خال گوشتی ظاهر شده البته خیلی وقته روی شکم من است میخواستم بدونم علت ایجاد همچین خال گوشتی چی است و راه درمان چی پیشنهاد میکنید . البته این رو بگم پدر منم هم روی پای سمت چپ خودش همچین خالی و داشت وبا دارو انداختش . عکس به پیوست به خدمت شما ارسال شده است
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
قیافش خیلی شبیه زگیل هست ولی احتمالا زگی نیست با اینحال بهتر لیزرش کنید
-
- سلا م اقایز دکتر عزیز ایا انقدر شما می گویین وازکتومی خطر ناک عقیم زا است بچه دار نمی شوی /اگر راست می گویی وازکتومی چند درصد وازکتومی را کاهش می دهد اقای دکتر عزیز ایا وازکتومی 90 الی 98 درصد مایع منی راواقعا کاهش می دهد من انجام ندهم اما که کاهش نمی دهد من وازکتومی انجام دهم ا//ایا وازکتومی 90 الی 98 درصد مایع منی واقعا کاهش می دهد اقای دکتر واقعا راسته یعنی انقدر خطر ناک لطفعا جواب مارا به طور دقیق بیان نمایید اقای دکتر خیلی خیلی از لطف محبت شما بسیار بسیار ممنون هستم من
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
وازکتومی تاثیر در حجم مایع منی ندارد
-
- سلام دکتر من زگیل تناسلی دارم دیروزم عکس فرستادم واستون الان زیر زبونم و نگاه گردم ۳تا دونه مثل مروارید ریز زده کل بدنم داره میلرزه اینا هم زگیل هستن؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
زگیل نیستند
-
- سلام اقای دکتر بنده قبلا سوالاتی ازتون پرسیدم که دوطرف واریکوسل عمل داشتم اقای دکتردرد بیضه علتش چش میتونه باشه که وقتی مثانمم فشارمیدم درد میگیره یه وجب زیر نافم امکان داره منی برگرده به مثانم.ممنون میشم راهنمایی کنید.البته ورید چسبیده به بیضه واریکوسل خفیف دارم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
سلاد
درد بیشتر علتش التهاب هست در مثانه یا پروستات یا طناب بیضه بهتر ارزیاب و درصورت نیاز درمان بشی
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

