به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Reza جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر میخواستم ببینم این عکسایی که فرستادم زگیل هستند یا خیر
    و عکسی که کیسه بیضه هست زگیل هست یا آنژیوکراتوم
    در ضمن هیچ گونه خارشی ندارند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام من مدت ۲ ساله یکسری ضایعه روی الت تناسلیم 24 سالم هست دکتر پوست گفتن زیگیله باید کرایو کنی ۴جلسه کرایو کردم دو دوره پدوفیلین زدم ما بازگشت کردن الان میخواستم بدونم چه ازمایشی بپم از صحت زیگیل و راه درمان چیه با توجه به تصاویر که چنت برجستگی ریزگوشتی هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    یه سوال دیگه هم داشتم .یک متخصص اورولوژی که رفتم و برای کوچیک کردن کیست اسپرماتوسل پرسیدم ایشان در جواب من گفتند چون مجرد و دیر به دیر عمل تخلیه منی رو انجام میدی .به عبارتی سکس کم داری این اسپرماتوسل از ترشح بیش از حد منی و تخلیه نشدن به موقع به وجود اومده..ایشان فرمودند باید زود به زود عمل تخلیه اسپرم انجام بشه تا کیست ها تعدادش بیشتر نشه..سوالم این است ایا تجویز و حرف ایشان صحت دارد؟؟ با انجام سکس مرتب کیست رشدش کمتر میشه یا به عبارتی بزرگتر نمیشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با عرض سلامت خدمت دکتر محترم.بنده 43 سال سن دارم و عکس سونوگرافی از پروستات که گرفتم حجم پروستات حدود 33 سی سی بودش..بنده از بین تمام قرص بلاک کننده الفا تصمیم به استفاده از فیناستراید گرفتم ..سوالی که از شما دکتر محترم داشتم اینه با توجه به اینکه من دو عدد کیست اسپرماتوسل دارم اگر فیناستراید مصرف کنم با توجه به اینکه فیناستراید پروستات رو کوچک میکنه برای کیست ها ضرر نداره و باعث رشد مجدد کیست ها نمیشود؟؟ آیا میتوانم‌ با توجه به عوارضی که فیناستراید دارد با خیال راحت از فیناستراید استفاده کنم .نگرانی من از بزرگ تر شدن کیست ها در اثر استفاده از فیناستراید میباشد…ممنون میشم اگر پاسخ دهید.با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرشته جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    سلام ، من دو هفته ست پاور فیت میخورم اما حس بدی تو گلوم دارم ، دقیقا از فردای که خوردن قرص رو شروع کردم امکان داره به این کپسول حساسیت داشته باشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید