به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سیما پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام وققتون بخیر
    ببخشید همسرم یک ماه هست که عمل واریکوسل سمت چب انجام داده
    هنگام زور زدن باز هم رگ ها معلوم میشه
    ممنون میشم علتشو بگین.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر يگانه پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد.
    من دونه هاي سفيد رنگي اطراف قسمت تناسليم داشتم كه حدودا ٤دكتر گفتن زيگيل هست و بعد از نمونه برداري جواب آزمايشات منفي بود،و با محلول و سير از بين رفتن،ولي دوباره تقريبا همون جاها اين دونه ها زده شدن ممكنه زيگيل باشه و تو نمونه برداري معلوم نباشه
    واقعا منو ترسوندن و نميدونم چيكارشون بايد بكنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر Moon پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام. من 14 سالمه و زمانی که جق میزنم(البته گه گاهی) آب منیم هم مقدارش کمه هم جهش آبم کمه. میخواستم بدونم طبیعیه ؟ و یک سوال دیگه، در طول سن بلوغ اندازه آلتم بلند تر میشه؟ آبم هم بیشتر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر على پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد ، من ١٨ سالمه و بيضه هاى بسيار كوچكى دارم و از چند سال پيش مجبور شدم هورمون تستوسترون بزنم ، ازمايش fsh و lh نرمال بوده ولى چرا بيضه رشد نكرده؟ يعنى تكامل نيافته است ؟ و راه چاره چيه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر سمیه پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 545 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما جناب دکتر
    ببخشید من 36سالمه ومجردم ،چند ساله که ریزش ادرار دارم ،قبل از رفتن به دستشویی ریزش دارم ،بعد از دستشویی هم تا بخواهم بلند شوم مرتب ریزش دارم،به طوری که خیلی اذیت میشم ،بعد ازبیرون اومدن د ستشویی
    دوباره احساس ادرار دارم و موقع بیرون اومدن از دستشویی​ برای نشستن روی زمین وخم شدن ریزش دارم ،واقعا کلافه شدم ،چون مجردم می‌ترسم ،برام دردسر بشه،میشه لطفا راهنماییم کنید
    ببخشید دکتر جان ،میشه لطف کنید پاسخ بصورت نوشتاری وتایپی باشه ،،چون گوشی من صدا رو باز نمی‌کنه ،کامپیوتر هم نداریم
    با تشکروسپاس فراوان از شما دکتر عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      اگر بیماری عصبی و‌دیابت ندارید ابتدا ورزش و‌تقویت عضلات کف لگن و بیوفیدبک را توصیه می کنم
      اگر هم بخواهید بررسی شود بایستی تست یورودینامیک انجام دهید
      قرص تولترودین ۱ میلی هر ۱۲ ساعت هم کمک کننده میتونه باشه
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید