به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام
    سر آلتم ملتهب قرمز شده که به گفته دکتر همکار هیچ کورتونی تا مراجعه مصرف نکردم که خیلی خشک شده بود ترک خورده بود که دکتر بدون هیچ تجویزی فرمودن برم پیش دکتر پوست .

    دکتر پوست گفتن اگزمای شدیده
    که هیدروکورتیزون و داروی ویوله دوژانسین(مثل جوهر خودکاره داروش)
    که زدن دوژانسین خیلی سخت بود چون کلا رنگی میشد و خیلی به سختی پاک میشد
    و من بتامتازون و هیدرو کورتیزون مصرف کردم ک بهتر شده
    حال سوالم اینه؟
    چرا جای التهاب ازبین نمیره؟
    چیکار کنم ک بر نگرده از کجا بفهمم دلیل این التهاب چیه قبلنا میومد دارو میزدم میرفت هی تکرار میشه
    بنده متاهل هستم و همسرم هم عقونت داشتن که فریز کردن
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر سامی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام.ازشهرستان هستم.آیا هزینه ی لیزرزگیل ها بصورت دانه به دانه حساب میشود یا کلی ؟ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید چون مسیر ماطولانی هست وهزینه برام خیلی مهمه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من ۱۶سال و سه ماهمه التم در حالت نعوظ ۱۲ سانت هست،اولین بار که رشد کرد ۱۴سال و سه ماهم بود و تو شش ماه به دوازده سانت رسید ایا دوباره رشد میکنه؟ روی التم هم دونه های سفیدی هست که فکر کنم فوردایس هست میخواستم نحوه درمان رو بدونم و اینکه ممکنه مانع رشد الت بشه؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر tohi2 پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. من یه مدته بیضه سمت راستم درد میکنه حدود شیش ماه پیش هم یه دکتر طب سنتی گفت بیضه سمت راستت عفونت داره ولی خب من کاری نکردم الانم دو هفته هست وقتی دراز میکشم درد بیضه معلوم میشه که یه درد خفیف و همیشگی هست. اگه مشکلم جدیه بگید و این که چه دارویی مصرف کنم. ایا میتونم از انتی بیوتیک استفاده کنم؟! بیست سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر Mina پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    وقتتون بخیر اقای دکتر
    من زگیل تناسلی داشتم ک کرایو انجام دادم میخواستم بدونم واکسن گارداسیل بزنم خوبه ؟؟ البته هنوز ازدواج هم نکردم و اینکه چیکار باید بکنم ک کلا از بدنم ریشه کن بشه ممنون میشم جوابمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
    2. تصویر کاربر Mina پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنونم اقای دکتر ی دنیا تشکر ازتون
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      🌷
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید