به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    باسلام .شوهر من دونه های ریزی سر آلتش زده رفتیم دکتر گفتن زگیل تناسلیه ولی تو اینترنت سرچ کردیم نوشته بود پاپول تناسلی وکیسته.عکسشا خدمتتون میفرستم.نظر شما چیه..من خودمم خیلی نگرانم من نگرفته باشم معاینه رفتم ولی گعتن نگرفتی ولی آزامیش ندادم لازمه آرمایش بدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
    2. تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      یعنی جای نگرانی نیس؟دکتری که گفتن اینا زگیله ودارو دادن دارو ها را قطع کنیم
    3. تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      واقعاا ممنونم آقااای دکتر مرسی از پاسخ گوییتون…لطف بزرگی در حق من کردید جواب دادید.نمیدونم چه جور تشکر کنم..چون واقعا نگران بودیم…
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
    5. تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      یه دنیااا ممنون…لطف کردید…
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      🙏
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام دکتر به نظر شما اين چيه روی آلتم. یه دونه مثل همین ولی کوچیکتر سمت راست آلت هم هست. نعوذ کامل هم ندارم.
    سوال دیگه اینکه قطر آلت 10 سانت نرماله؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر mehran دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب
    يه يك هفته اي ميشه روي پوست آلت من نزديك كلاهكش، كبود و بعد شروع شد به زخم شدن ، از پماد تتراسيكلين استفاده كردم ، ميخواستم بدونم چه كار ديگه اي بايد انجام بدم؟!ممنون ميشم راهنماييم كنين
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر A دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    با سلام واحترام فروان دکتر سوال قبلی که ازشما پرسیدم وحضرتعالی جواب گو بودید. که ممکن علل روحی و روانی داشته باشه . با توجه به اینکه خودم کارشناس ارشد بالینی هستم بعید هستش که این مورد باشه هرچند که در صبح گاهی که بلند میشم نعوظ رو دارم وشما فرمایشکردید که تست بدم ویا ازقرص 50 سیلد نافیل استفاده کنم . با توجه به اینکه بنده گلوکوم مشکل اب سیاه دارم وازقطره بریموگان وتیمولول استفاده میکنم برام مشکلی پیدا نمیشه بزرگواری کنید واقعا خیلی برام این حالت سخت خواهش میکنم بهترین راه رو که برام مفید بفرمایید . با تشکر فروان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
    2. تصویر کاربر A یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      جناب دكتر بسيار از لطف وبزگواری شما متشکرم . قطعا همین طور. هست که جنبعالی فرمودید . در هر قشری ممکن مشكلات روحي وجود داشته باشه واستثنا هم وجود نداره . حتما با دكتر چشم پزشک هم مشورت خواهم کرد . ارادتمند شما مقصودیان
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۸ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خیر من چند وقت پیش سوزک گرفتم که به دکتر مراجعه بعد از مدتی که پیج شمارو دیدم یه برامدگی به اندازه یه جوش پوستی ظاهر شد مه باز به همون دکتر مراجعه کردم و پرسیم که زگیله که ایشون گفتن احتمالش هست ،یه محلول بهم داد بعده 3 &4 روز استفاده محو شد الان باید چه دارویی بخورم آیا واکسن الان تاثیر داره آیا رابطه برای همیشه بدون کاندوم نداشته باشم تا کی این شرایطایی رو که به بقیه گفتید باید رعایت کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید