به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
صادق سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2340 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید من حدود یک سال خود ارضایی کردم و مانع خروج مایع منی خود شدم از زیر بیضه ها جلوی اونو گرفتم یبارم بعد این کار سمت راست پایین شکمم یکم درد گرفت یه حالتی مثل اینکه یه چیزی حرکت کنه و بازم اینکارو انجام دادم بعدش دوچار یه کمردرد شدید شدم که دیگه اینکارو نکردم و فقط خود ارضایی معمولی و کمر دردم بهتر شد الانم کلا خود ارضایی رو گذاشتم کنار ولی بعضی وقتا با الت تناسلیم ور میرم بدون اینکه ارضا بشم دست از کار میکشم و بعد اینکارهمون سمت راست شکم قسمت پایین نزدیک اونجایی که اپاندیس رو جراحی میکنن یه درد کمی ایجاد میشه بعضی وقتا به سمت راست که میخوابم درد میگیره ولی دردش اونقد زیاد نیست میخواستم ببینم بد ترین حالتش چی میتونه باشه و اینکه با دارو خوب میشم و اگه مراجعه کردم به پزشک باید همه چیزو بگم یا فقط بگم درد دارم اقای دکتر کمکم کنین لطفا من واقعا چیکار باید بکنم یه مطلب دیگه ای هست اینه که من عصب های دست و پام از قسمت مچ تا نوک انگشتا گزگز و مور مور میشه و همه نوع ازمایشی دادم مشکلی نداشتم میخواستم ببینم این کاری که انجام دادم و یا اون خود ارضایی ربطی به این عصب ها داره یا خیر اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید خواهش میکنم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
میخواستم ببینم بد ترین حالتش چی میتونه باشه ؟………………………علت اینحالت اسپاسم عضلات هست و جای نگرانی ندارد و طبیعی است که یا نباید خودتان را تحریک کنید یا اینکه بایستی به انزال بکشد
یه مطلب دیگه ای هست اینه که من عصب های دست و پام از قسمت مچ تا نوک انگشتا گزگز و مور مور میشه و همه نوع ازمایشی دادم مشکلی نداشتم میخواستم ببینم این کاری که انجام دادم و یا اون خود ارضایی ربطی به این عصب ها داره یا خیر؟……………………………خیر ربطی ندارد
-
- فقط ببخشيد وقتي از ترازوسين استفاده مي كنم
يه احساس بي حسي در زير شكمم دارم
و وقتي مثانه پر ميشه احساس درد مي كنم
و هر ٢ ساعت ميرم دستشويي ( تكرر ادرار مي گيرم)
اين طبيعي هستش ؟؟
و راهي داره كه فواصل ادراري بيشتر بشه ؟؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
ترازوسین باعث تکرر ادرار نمی شود و به نظر من با این حساسیتی که شما دارید بهتره داروی جدیدی استفاده نکنید -
پسري پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
ببخشيد دكتر
به نظر شما براي مشكل من كه فشار ادرارم ضعيف هستش
و شروع به ادرارم با تاخير انجام ميشه
كدام قرص اثر بخش تر و عوارض كمتري دارد
بتانكول يا ترازوسين ؟؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
ترازوسین -
پسري پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سپاسگزارم
فقط با مصرفش مقداري در قسمت زير شكم احساس سر شدن( بي حسي) مي كنم
به نظرتون بعد از يكماه استفاده برام طبيعي ميشه
يعني بعد از مدتي اين احساس براي بدنم عادي ميشه يا نه ؟؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
-
پسري شنبه ۴ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
ممنون
معمولا بعد از چند ماه مصرف بيشترين تاثير خودش را نشون
ميده ؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۴ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
قابل پیش بینی نیست - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- من حدود 10 سال است كه ازدواج نمودم و با گذشت زمان از انگيزه و ميل جنسي به همسرم كاسته شده است و هر بار كه نزديكي مي كنم فقط يك بار مي توانم و آن هم به مدت كوتاه و خواب آلودگي شديد ي بعد از آن بر من مستولي مي شود و نمي گذارد از انجام دوباره آن و تفاهم با همسرم استفاده كنم و حالا ديگر در برخي مواقع هيچگونه تمايلي به انجام آن ندارم و ميدانم كه مشكلاتي را براي من بوجود خواهد آورد لذا خواهشمند است من را راهنمايي كنيد.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
کم توانی جنسی علل متعددی دارد که بخشی جسمی و بخشی از آن عوامل فکری و روانی است. از علل جسمی می توان به اختلالات هورمونی و اختلالات عروق و اعصاب مربوط به آلت تناسلی اشاره کرد. بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بالا بودن چربی خون و اختلالات عصبی در ناحیه کمر و داروها بویژه برخی از داروهای فشار خون و داروهای اعصاب و روان، رژیم های ناسالم مخصوصا رژیم پرچربی، سیگار، مواد مخدر و روانگردان، عدم تحرک و ورزش منظم، استرس و فشارهای روانی و عدم رضایت مندی از زندگی و شرایط موجود، بالا بودن ساعات کار و کم بودن زمان لازم برای استراحت و در کنار خانواده بودن همه بخشی از علل کم میلی و کم توانی جنسی است. لذا در ابتدا نیاز به معاینه و انجام تست های لازم توسط ارولوژیست هست. در صورت طبیعیی بودن ارزیابی های لازم توسط متخصص ارولوژی توصیه می شود برای مشاوره به روانشناسی که در زمینه روابط جنسی فعالیت می کند مراجعه کنید. یادتان باشد در خیلی از موارد کلید درمان در دستان خودتان هست و با تغییر سبک و شیوه ی زندگی می توانید فعالیت جنسی مطلوب و رضایت بخشی را داشته باشید. در آخر اگر بیماری قلبی یا فشار خون کنترل نشده ندارید گاهی هم می توانید از قرص های کمکی مثل سیلدنافیل ۵۰ میلی گرمی یکساعت قبل از رابطه استفاده کنید. از شایع ترین عوارض احتمالی این قرص سردرد، گرفتگی بینی و تاری دید می باشد و مصرف همزمان آن با برخی از داروهای قلبی ممنوع می باشد.
-
- اقای دکتر اولا که خواهش می کنم یه دکتر روانپزشک خوب بهم معرفی کنید بی زحمت…
بعدش نگاه کنید در عکس زیر شما در جواب منظورتون از هتسید یعنی درست حدس زدم بود یا نه هستید بود و شما غلط املایی داشتید جسارتا؟
http://s8.picofile.com/file/8321999192/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B3%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B3%DB%B5%DB%B2%DB%B3%DB%B5.png-
امین یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
آقای دکتر راجع به اون جوش های پر خون زیرپوستی که در سوال قبلی گفتم خدمتتون باید عرض کنم که منظور از زیر پوستی [کاملا میشه گفت زیر پوست و داخل مثانه و گویا داخل بین الت و مثانه بود یا شایدم یکم برجسته بود ولی یادمه روشون زخم مانند بود] و جسارتا پس از خودارضایی متوجه انها شدم [فکر کنم ] یا در هنگام انجام خودارضایی… البته شما بدون خودارضایی هم جوانب را بسنج بی زحمت … با اضافه کردن این فاکتور ها بازهم مشکلی نیست وجود چنین زائده هایی؟
اگر باز هم بزند مشکلی نیست؟
اگر به احتمال کم محل خروجیشان [غدد]خط مانند هم بوده باشد هم مشکلی نیست؟
اگر این غده ها در برهه زمانی زدن همان خال گوشتی بقل پام که کندمش بوده باشد چه یعنی مشکلی نیست؟( اگر خال گوشتی که کندمش رو مثانه باشد بازم مربوط به این غدد نمی شه؟) -
امین یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
آقای دکتر جسارتا شما بیضه بنده و کلا کیسه بیضه و هر چه که ممکن است در ان باشد را بررسی کردید درملاقات حضوری. درسته؟
غده و هیچ زائده ای داخلش نبود؟ -
امین یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
یعنی شما سالم هستید
هیچکدام از مواردی که کفتید بیماری نیستند
بنده شما را کاملا معاینه کردم و بیماری در الت و بیضه و پوست ناحیه تناسلی ندیدم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- من 8 ماه پيش دچار زيگيل تناسلي شدم اما قست واژن و پايين زيگيل نبود فقطم يكي دوتا دونه بود كه چون من نميدونسم كندم و يكم بيشتر شد بعد دكتر رفتم و كرم تركيبي داد كه روي زيگيل بزنم و قرص الگومد خوردم ٣ ماه همون هفته اول زيگيل ها افتادن و ديگه خداروشكر نيومدن هميشه هم چك ميكنم اما داخل ناحيه تناسلي دقيقا مثل وستيبولارپاپيلوماتوزه عكسشم به دكتر نشون دادم ايشون گفتن كه همونه فقط ميخوان بدونم كه ممكنه شريك جنسي من بگيره ؟ و آيا خطرناكه باعث انتقال ميشه؟و ممكنه حالا كه ديگه زيگيلا رفتن و اثري ازشون نيس باعث انتقال به شريك جنسي بشه؟
-
زهرا یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
q80wb6109925 -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
اگر در زمان ابتلا رابطه داشته اید احتمال انتقال به شریک جنسی هست. الان هم که بهبود یافته اید بهتر است حداقل شش ماهی رابطه نداشته باشید
ولی درکل زگیل تناسلی بیماری خطرناکی نیست و جای نگرانی ندارد ولی توصیه می کنم بصورت دوره ای چک شوید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

