به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
عرفان یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
سلام
میخواستم از جناب دکتر یه سوال بپرسم
یه مدته روی پوست بیضه خودم زخم شده و سوزش داره میخوام بدونم علت این زخم شدن چیه ؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
زخم روی پوست بیضه می تواند بدلیل اگزما یا حساسیت، خشکی پوست، خاراندن زیاد باشد و گاه عفونت های پوستی هم می توانند باعث زخم شوند
-
- سلام اقای دکتر.ایا این زایده میتونه زگیل باشه؟؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
ایا این زایده میتونه زگیل باشه؟؟……………………….خیر
-
- سلام اقای دکتر با عرض خسته نباشید.ایا این زایده میتونه زگیل باشه؟؟ سلام اقای دکتر با عرض خسته نباشید.ایا این زایده میتونه زگیل باشه؟؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
ایا این زایده میتونه زگیل باشه؟؟…………………خیر
-
- با سلام.
راجع به بیماری واریکوسل دو سوال داشتم. اول اینکه تا چه حد این بیماری در ناباروری مردان صحت دارد و برای اینکه فرد دچار نازایی نشود دوره بهبود یا درمان حداکثر چه مدت میتواند باشد . دوم اینکه عوامل تشدید موقت این بیماری چیست؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
واریکوسل مساوی با ناباروری نیست و فقط درصد نسبتا کمی از افرادی که واریکوسل دارند دچار ناباروری می شوند. اگر فردی به دلیل واریکوسل دچار ناباروری شود حداقل 3 ماه و حداکثر یکسال طول می کشد تا به درمان پاسخ دهد. هر چیزی که باعث افزایش فشار داخل شکم شود ( هرگونه زور زدن) می تواند باعث تشدید واریکوسل شود -
میلاد شنبه ۲۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام و خسته نباشید خدمت دکتر جباری
من 24 سالمه و چند سالی سابقه خود ارضایی داشتم یه سوال داشتم
من بیضه سمت چپم قبلا واریکسل داشته و بعد از عمل متاسفانه به ابعاد mm38*16رسیده که دکتری که به تازگی رفتم گفتم عمل قبل که انجام دادی دکتر بیضه چپ رو از بین برده و بیضه راستمم الان دچار واریکسل گرید 2 به ابعاد 26*50میلی متر است و ادرارمم مدتیه زرد رنگه و بعد از ادارار چکه چکه میشه حالا با این مواردی که گفت شد من اگه واریگسلم پیشرفت کنه و گرید 3 بشه امکان داره که عقیم بشم و دیگه بعد که ازدواج کنم نتونم بچه دار شم ؟یا اینکه سرطان پروستات داشته باشم؟و اینکه چیکار کنم؟
ممنون از حوصله ای که به خرج دادید -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
من اگه واریکوسلم پیشرفت کنه و گرید 3 بشه امکان داره که عقیم بشم و دیگه بعد که ازدواج کنم نتونم بچه دار شم ؟………………………خیر اینطور نیست
یا اینکه سرطان پروستات داشته باشم؟…………………………سرطان پروستات اصلا ربطی به واریکوسل ندارد و در سن شما هم دیده نمی شود
و اینکه چیکار کنم؟………………..آزمایش اسپرم بدهید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- بنده به مدت حدود 8ماه دچار زگیل تناسلی شدم و متاهل هم هستم ولی همسرم نشانه ای از زگیل ندارد آزمایش خون هم دادم جواب hcv منفی بود. علت چه میتواند باشد و باید چه کنم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
شایع ترین راه انتقال به زگیل تناسلی رابطه ی جنسی با فرد الوده است و روش های نادر شامل سونای بخار و استفاده از تیغ یا حوله الوده ی فرد دیگر یا ماساژ می باشد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

