به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    سلام تقای دکتر ۲ تا سوال داشتم ۱.اگر بیضه ها از حد طبیعی خود کوچک باشند ایا باعث میشه هورمون تستسترون ار حد نرمال خود پایین تر باشه!!
    ۲-ایا سرطان بیضه هم باعث میشه هورمون تستسترون از حد نرمال خود پایین تر باشه!!
    با تشگر.
    1. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      و اقای دکتر۳- بیشترین سن شایع سرطان بیضه در چه سنین است!!
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      ۱.اگر بیضه ها از حد طبیعی خود کوچک باشند ایا باعث میشه هورمون تستسترون ار حد نرمال خود پایین تر باشه!!………………….اگر خیلی خیلی کوچک باشد مثلا اندازه ی فندق بله احتمالش هست
      ۲-ایا سرطان بیضه هم باعث میشه هورمون تستسترون از حد نرمال خود پایین تر باشه!!………………………..معمولا خیر
      ۳- بیشترین سن شایع سرطان بیضه در چه سنین است!! ……………..20 تا 35 سال
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    روی کلاهک سر آلت مثل زدگی کوچک که سر پوست به سفیدی میزنه یکی بود و بعد از چند روز دوتا شده مشکلم چی هست .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      عکس ها واضح نیست مجددا بفرستید
  • تصویر کاربر شهريار جمعه ۲۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    با سلام

    چندي پيش چند جوش عفوني روي الت تناسلي پديدار شد كه با مراجعه به پزشك و مصرف پماد و قرص مشكل برطرف شد. اما به تازگي مجدد زگيل هاي زرد رنگ در همان ناحيه مشاهده شد.

    لطفا طريقه برطرف كردن دائمي اين مشكل را عنوان كنيد

    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها تبخال تناسلی است و با شما تا آخر عمر خواهد ماند و درمان قطعی ندارد
    2. تصویر کاربر شهريار پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام

      اين تبخال ها كه ظاهرا چركي هستند، و به تازگي پديدار شدند.
      براي برطرف شدن چه دارويي بايد استفاده كرد؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      والاسیکلویر 500 میلی هر 12 ساعت یک عدد بمدت 5 روز
      کرم آسیکلوویر صبح و شب
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Aa شنبه ۲۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    Atousa:
    Slm dr vaght bekheyr

    Man chandta soal raje be zigile tanasoli dashtam

    EMkane enteghale zigil az zabani ke zigil roshd nakarde rush be dastgahe tanasoli momkene? Alan bade 2 sal hanuz tarafe moghabelam ru zabanesh chize khasi nis,chand ruz pish be dr morajee kardam goft mashkuki be zigile tanasoli ,vali man sexi nadashtam va hata alati be man tamas peyda nakarde,mkan dare az zaban montaghel shode bashe dar surati ke khode shakhs ru zabanesh chie ezafeyi moshahede ya hes nemikone? Momkene in duneha baraye ofunate edrari ya gharch bashe?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      EMkane enteghale zigil az zabani ke zigil roshd nakarde rush be dastgahe tanasoli momkene?………………….بله
      Alan bade 2 sal hanuz tarafe moghabelam ru zabanesh chize khasi nis,chand ruz pish be dr morajee kardam goft mashkuki be zigile tanasoli ,vali man sexi nadashtam va hata alati be man tamas peyda nakarde,mkan dare az zaban montaghel shode bashe dar surati ke khode shakhs ru zabanesh chie ezafeyi moshahede ya hes nemikone?……………………..اگر تماس جنسی نداشته اید بعید می دانم که به ویروس HPV و زگیل تناسلی مبتلا شده باشید
      Momkene in duneha baraye ofunate edrari ya gharch bashe?……………………عکس تار هست و نمی توان تشخیصی را مطرح کرد
  • تصویر کاربر ساسان پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام.من 33 سالمه و 5 ساله متاهل هستم.حدود دو سال پیش دچار شل شدن آلت در حین رابطه شدم که دکتر رفتم و با مصرف کلومیپرامین 25 موقتاحل شد.البته سابقه خودارضایی طولانی مدت هم داشتم.الان دوباره دچار همین مشکل شدم و الت من در حین رابطه شل میشه ضمن اینکه مدت هاست نعوظ مطلوبی ندارم و تحریک پذیری جنسیم کم شده.رفتم ازمایش خون و تستسترون دادم که براتون پیوست همین یوال می فرستم.همه چیز نرماله اما تستسترون من نرمال ولی دررنج پایینه.با مصرف خودسرانه قرص کلومیپرامین هم مشکل حل نشد.به نظرتون تستسترن من مشکل داره و اینکه چکار کنم مشکل نعوظ من حل بشه؟سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      با تستوسترون موافق نیستم ولی می توانید از نصف قرص ویزارسین 50 میلی یک ساعت قبل از رابطه استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید