به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
مجتبي پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
با سلام در سمت چپ لبه كلاهك آلت تناسلي من يك هفته ايست كه متورم شده و چيزي شبيه سه تا جوش زده كه درد خفيفي دارد و درد هميشگي نيست ولي در هنگام نعوظ و نزديكي درد خفيف حس ميكنم ميخواستم ببينم آيا به بيماري خاصي مبتلا شدم؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
به نظرمن يك التهاب ساده ي پوست هست و جاي نگراني نيست. البته در صورت تشديد بهتر است معاينه حضوري شويد
-
- جناب دکتر میخاستم بدونم که پورن استار های مرد چطور مایع منی خود را افزایش میدن چون میزان پرش منی یه مرد معمولی 3-4 شات تو هر بار تخلیه هست ولی بعضی پورن استارها تا 11-12 شات هم تخلیه میکنن!! میخاستم بدونم اونا از چه دارو یا آمپولی استفاده میکنن که اینقد مایع منی شون زیاد میشه؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اون ها غالبا ذاتي و مربوط به خودشان هست البته گاه تستوسترون هم باعث اين قضيه مي شود.
-
- سلام آقای دکتر،خسته نباشید، همسر من 26 سالشه و 3 ساله ازدواج کردیم .تقریبا یک ساله که میل جنسیش بسیار کم شده در حدی که 3 یا4 ماه یکبار میل جنسی داره ،میخواستم بدونم مشکلش یا بیماریش چی میتونه باشه؟
ممنونم ازتون.-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
كم ميل جنسي غالبا علل رواني دارد ولي ابتدا بايستي از نظر علل هورموني بررسي شوند لذازقدم اول مراجعه به ارولوژيست و معاينه و انجام تست هاي لازم مي باشد.
-
- باسلام و احترام
من مشكلي رو كه داشتم مطرح كردم و جناب آقاي دكتر لطف كرديد پاسخ داديد. كه سوال و جواب در ذيل آمده.
سوال بعدي كه از شما دارم اين هست كه راه ديگري براي درمان وجود داره؟
مثل دارو و پماد واينكه ضايعات عروقي چيست و چگونه ميشود جلوگيري كرد؟
واينكه امكان بوجود آمدن اين برجستگي ها در مجراي ادرار وجود دارد كه اين مورد باعث مشكل در ادرار كردن شود؟
خيلي ممنون ميشم راهنماييم كنيد. از بابت هزينه هم هيچ موردي نداره بفرماييد من تقديم ميكنم.
من فردي 36 ساله هستم كه مدتي است روي آلت تناسلي خود برجستگيهايي ميبينم كه نگرانم كرده
و اينكه به هيچ وجه نتوانسم (خجالت )تا به حال به پزشك مربوطه مراجعه كنم.
اگر امكانش كمكم كنيد راه درمان چيست؟
واقعاً سپاسگذار
جواب آقاي دكتر
این برجستگی ها آنژیوکراتوم هستند که ضایعات عروقی و بی خطر می باشند و با لیزر CO2 قابل درمان هستند .-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
سوال بعدي كه از شما دارم اين هست كه راه ديگري براي درمان وجود داره؟ مثل دارو و پماد؟………………خیر
واينكه ضايعات عروقي چيست؟…………………..گشاد شدن مویرگ های سطحی پوست با علت نامشخص
و چگونه ميشود جلوگيري كرد؟…………………..راهی برای جلوگیری نیست
واينكه امكان بوجود آمدن اين برجستگي ها در مجراي ادرار وجود دارد كه اين مورد باعث مشكل در ادرار كردن شود؟…………………………..احتمالش خیلی کم هست
-
- سلام من علائم تکرر ادرار و سوزش بعد از ادار دارم(قطره قطره امدن بعد از ادرار-و احساس خالی نشدن مثانه )همچنین یبوست شدید و کم شدن قطر مدفوع .خواهشمند م راهنمایی بفرمایید
-
جواد سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سن 42سال -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
علايم شما احتمالا بدليل اختلالات عضلات كف لگن مي باشد توصيه مي كنم علاوه بر معاينه و اقدامات اوليه، تست يوروديناميك هم انجام دهيد. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

